انتخاب نوشت: برخلاف تعداد کم‌سابقه مهمانان خارجی در مراسم تحلیف حسن روحانی به عنوان رئیس جمهور در روز گذشته، تعداد غایبان داخلی این مراسم بسیار بود.

چهره‎های اهل سنت از جمله غایبان مراسم تحلیف بودند، اتفاقی که منجر به انتقاداتی از سوی فعالان سیاسی و همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس شد.

در این میان، اسامی روسای جمهور سابق و محمود احمدی نژاد نیز در میان افرادی بود که در مراسم حضور نداشتند یا از آنها دعوت به عمل نیامده بود.

ذوالنور از اعضای نزدیک به جبهه پایداری در این باره مدعی شد که ریاست جمهوری مسئولیت دعوت از مهمانان را برعهده داشته است. وی گفت: دعوت از این میهمانان برعهده دفتر ریاست جمهوری است و احتمالا آقای روحانی مایل نبوده که احمدی نژاد در این مراسم حضور داشته باشد.

ادعای ذوالنور در حالی مطرح می شود که دعوت از مقامات و مهمانان داخلی در اختيار مجلس بود و اساساً روحاني از تركيب ميهمانان اطلاع نداشته كه بخواهد برخي را حذف يا اضافه كند.
27212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 694353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
    11 3
    همه مي دانند كه تاريخ مصرف آقاي احمدي نژاد براي اصولگرايان به سر رسيده است. يكي ديگر را پيدا كنيد
  • بی نام A1 ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
    1 0
    زنده باد دکتر مردمی نژاد تنها رییس جمهور قهرمان و شجاع و عدالت محور جهان کور شود چشمانی که محبوبیت دکتر را نمیتواند ببینند و چاره ای جز انگشت اتهامهای پوشالی ندارند