نماینده ولی فقیه در استان: خبرنگاران بازوی توانمند مدیران و عامل پیشرفت هر استان هستند

نماینده ولی فقیه در استان در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در تالار آرشین بیان داشت: شما خبرنگاران هستید که فرهنگ و تمدن بشر را رقم می زنید و تبریک می گویم به شما که برای اصلاح و پیشرفت جامعه قدم برمی دارید.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی افزود:اگر رسانه نبود همه احاد جامعه در یک خط حرکت می کردند و هرگز آحاد جامعه متوجه اشتباه و انحرافات نمی شدند.
میرعمادی تصریح کرد:خدمت اصحاب رسانه به اجتماع،کمک به اصلاح،سازندگی و پیشرفت استان است و با بیان شما جامعه در صراط مستقیم قرار می گیرد.
وی اذعان داشت:بسیار جای امیدواری دارد که به پاس قلم زدن و تلاش های بی وقفه شما اهل قلم، لرستان به بلوغ رسانه ای رسیده است و افتخار می کنیم که منشا ثبت روز خبرنگار در کشور مربوط به صارمی شهید شاخص خبرنگار از استان لرستان است که البته این مساله مسوولیت ما را دو چندان می کند.
میرعمادی تشریح کرد:اولین شاخصه مهم خبرنگار نمونه این است که بداند برای رضای خدا قلم می زند و باید در اجرای رسالت الهی کوشا باشد.
در وهله دوم خبرنگار خوب خبرنگار باید با صداقت تمام در راستای اصلاح امور جامعه قلم بزند.
صداقت و واقع نمایی شما مهم است و توجه کنید، گاهی خبرهای کوچک آنچنان بزرگ می شود که اهمیت ندارد و گاهی برخی اخبار بزرگ آنطور که شایسته است در رسانه بزرگنمایی نمی کند.
سومین شاخصه مهم خبرنگار داشتن شجاعت و شهامت است زیرا عرصه خبر و خبرنگاری عرصه تقابل حق و باطل و ضعف و قدرت است به عبارت دیگر عرصه جهاد است که جهاد شجاعت می طلبد.
نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد:شما خبرنگاران علفهای هرز را در جامعه می بینید که با تذکر شما باید برچیده شود.شما نقاط ضعف و قوت جامعه را می بینید که بیان بهبود و اصلاح آن شجاعت می خواهد.
میر عمادی در خاتمه گفت:خبرنگار باید صرفا خبرنگاری کند. یعنی: هرگز نباید خبرسازی کند، هرگز نباید خبرفروشی کند و قطعا خبرنگاران بازوی توانمند مدیران و عامل پیشرفت هر استان هستند.

 

46

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =