ایسنا نوشت: یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این که انتخاب سه نفر از بانوان توانمند در حوزه‌های معاونت و دستیاری رئیس جمهور ،‌اقدامی در خور تحسین و تقدیر است، گفت: البته کنار گذاشته شدن آقای انصاری جای تامل دارد و می‌تواند نقصانی در ارتباط روحانی با اصلاح‌طلبان ایجاد کند.

محمود صادقی در ارزیابی خود از انتخاب سه نفر از بانوان برای پست‌های معاونتی توسط رئیس جمهور بیان کرد: این اقدام رئیس جمهور در خور تحسین بوده و جای تقدیر دارد که برای مسئولیت‌های دو معاونت و دستیاری ریاست جمهوری از بانوان استفاده کرده‌اند.

وی افزود: ایجاد سمت دستیاری در امور حقوق شهروندی نیز به نوبه خود جای تقدیر دارد که نشان می‌دهد رییس جمهور اهتمام ویژه‌ای به حقوق شهروندی دارد و خانم مولاوردی با توجه به عملکردی که در حوزه معاونت زنان داشته و مورد رضایت بوده پیش بینی می شود که در این زمینه هم با جدیت و کوشش فعالیت های مثمرثمری را انجام دهد.

این نماینده مجلس همچنین بیان کرد: با توجه به این که منشور حقوق شهروندی نیاز به پیگیری‌های مختلف در حوزه قانون‌گذاری، اجرایی و قضایی دارد، جای امیدواری است که شاهد فعالیت جدی در این حوزه باشیم.

نماینده مردم تهران در مجلس در ادامه درباره انتخاب ابتکار در حوزه معاونت امور زنان گفت: ابتکار یک چهره موفق است، هر چند در حوزه محیط زیست چالش های فراوانی وجود دارد که در جای خود انتقاداتی به آنها وارد است اما به هر حال این تغییر مدیریت انجام شده است.

این نماینده اصلاح طلب مجلس افزود: با توجه به این که خانم ابتکار فعالیت کاری در حوزه زنان به طور خاص نداشته اما به لحاظ شخصیت و جایگاهی که دارد این امیدواری وجود دارد که ابتکار خاصی در این زمینه داشته باشد؛ زیرا حوزه زنان یک حوزه فرابخشی بوده و نیازمند ابتکار عمل یک فرد است، لذا فکر می‌کنم خانم ابتکار این پتانسیل را داشته باشد تا بتواند در عرصه‌های مختلف جایگاه زنان را ارتقاء دهد.

صادقی در خصوص انتخاب جنیدی به سمت معاونت حقوقی رییس جمهور نیز اینگونه اظهار نظرکرد: با توجه به شناختی که از ایشان دارم جایگاه ویژه‌ای از لحاظ آکادمیک، سطح علمی و تخصصی که در حوزه وکالت دارد و همچنین با داشتن سابقه اجرایی، پیش بینی می‌شود شاهد تحول حرفه‌ای در این حوزه باشیم.

وی همچنین بیان کرد: خوشحالیم که خانم جنیدی به سمت معاونت حقوقی انتخاب شدند اما در عین حال آقای انصاری که یکی از شخصیت های شناخته شده و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام است، کنار گذاشته شده که جای تامل دارد مگر این که در مجموعه کابینه جایگاه خاصی برای ایشان در نظر گرفته شود؛ در غیر این صورت می‌تواند خلل و نقصانی در ارتباط آقای روحانی با اصلاح طلبان ایجاد کند.

۴۷۲۳۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =