دستگیری سارقان قطعات داخلی خودرو با 40 فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان از دستگیری اعضای یک باند سرقت قطعات داخلی خودرو با 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار "کامرانی صالح" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در "مهرشهر"، پیگیری موضوع و شناسایی سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران با بررسی دوربین محل های وقوع سرقت و کنترل مجرمان سابقه دار موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه دار شدند که پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، به مخفیگاه وی اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کردند.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: در بازرسی از محل حدود 100 قلم اموال سرقتی کشف و متهم به همراه اقلام مکشوفه به مقر انتظامی منتقل شد.
این مقام انتظامی ابراز کرد: متهم در بازجویی اولیه به جرم خود مبنی بر 40 فقره سرقت محتویات داخل خودرو با همدستی سه نفر دیگر و فروش آن ها با قیمتی کمتر در یکی از سایت های معروف فروش کالا اعتراف کرد.
سردار کامرانی صالح بیان کرد: با استفاده از اطلاعات به دست آمده در یک عملیات غافلگیرانه 3 نفر دیگر نیز دستگیر که در بازرسی از منزل آن ها تعداد 70 قلم اموال سرقتی کشف که اقلام و سارقان برای بررسی بیشتر به مقر انتظامی منتقل شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 696741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =