رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی لرستان از تشکیل نخستین کمیته پایش قراردادهای واحدهای صنعتی راکد در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، بختیار رازانی اظهار داشت: کمیته پایش قراردادهای راکد با دعوت از واحدهای صنعتی راکد و بدون فعالیت و همچنین تبدیل وضعیت نشده در نواحی صنعتی پل هرو و ناحیه صنعتی علیمیرزایی با حضور نماینده صنعت، معدن و تجارت و نماینده خانه صنعت و معدن در شرکت برگزار گردید.
وی افزود: در این جلسه ضمن بررسی مشکلات موجود در سطح نواحی صنعتی دو واحد مستقر در این دو ناحیه صنعتی متعهد گردیدند تا کمتر از یک ماه نسبت به تبدیل وضعیت اقدام نمیاند .
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: سه فقره قرارداد جهاد کشاورزی مستقر در ناحیه صنعتی مرزیان نیز که در اختیار بانک و اقدام به اخذ سند نموده اند مقرر گردید در سیستم امور متقاضیان ثبت شوند.

رازانی اضافه کرد: همچنین یک واحد صنعتی که متروکه شده بود نسبت به اعلام ابطال قرارداد جهاد با این شرکت مکاتبه شد و با توجه به عدم توانایی متقاضی در بازپرداخت تسهیلات و همچنین با عنایت به اخطارهای متعدد جهت جانشینی، متقاضی رضایت کامل خود را از جانشینی بانک کتبا به این شرکت تسلیم نمود .

وی بیان داشت: در این جلسه مقرر شد که دومین جلسه کمیته پایش نیز در ماه جاری برگزار شود.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =