سفیر آلمان با مدیرعامل استقلال چه کار داشت؟

عصر امروز مایکل کلور برشتولد سفیر جمهوری فدرال آلمان در ایران همراه با ولکر ردلر مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان مهمان باشگاه استقلال بودند.

به گزارش سایت باشگاه استقلال، در این نشست دوستانه آقایان سید رضا افتخاری مدیر عامل باشگاه استقلال، علیرضا منصوریان سرمربی، سید پندار توفیقی معاون ورزشی، بهتاش فریبا مدیر فنی، نصرالله عبداللهی سرپرست، رحیم برادری مدیر تشریفات و محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه حضور داشتند. در ابتدای این نشست مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن خوش آمد گویی به سفیر و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان، در خصوص شرایط باشگاه استقلال، نزدیکی کشور های ایران و آلمان در زمینه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و ورزشی بیاناتی ایراد کرد.

در ادامه سرمربی تیم در خصوص شرایط تیم بزرگسالان و تیمهای پایه و تغییرات ساختاری باشگاه و تیم مطالبی را بیان کرد. سفیر آلمان نیز با ابراز علاقه به حضور در باشگاه استقلال بر گسترش روابط فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی بین دو کشور تاکید کرد.

در ادامه این نشست، مقرر شد سفیر جمهوری فدرال آلمان در فرصت مناسب با حضور در محل تمرین استقلال، از امکانات و تمرین آبی پوشان دیدن کرده و یک مسابقه تیم راهم از نزدیک و در ورزشگاه آزادی تماشا کند. ضمن این که به زودی هم تفاهم نامه باشگاه استقلال و سفارت آلمان در خصوص همکاری های همه جانبه و هرچه بیشتر در مسایل مختلف، به امضای طرفین خواهد رسید.

از نکات قابل توجه دیگر این جلسه، تماشای جام های قهرمانی مختلف استقلال بود که در خصوص جام قهرمانی آسیا نیز توضیحاتی برای جناب سفیر ارایه گردید.

در پایان این نشست صمیمی هم مدیر عامل باشگاه استقلال هدایایی را به رسم یادبود به آقای سفیر و مسئول امور فرهنگی سفارت آلمان اهدا کرده و عکسی به یادگار نیز گرفتند.

سفیر آلمان همراه با مسئول فرهنگی این سفارتخانه، با بدرقه رسمی مسئولان باشگاه استقلال ساختمان باشگاه را ترک کردند.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 697661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =