دستگیری چهار گروه از متخلفین زنده گیری سُهره در سلسله

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سلسله از دستگیری چهار گروه از متخلفین زنده گیری سهره و ضبط وادوات آنها در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، طاهر فتح الهی در این خصوص اظهار داشت: در پی گشت و کنترل یگان حفاظت این اداره در سطح حوزه استحفاظی شش نفر متخلف زنده گیری سهره در قالب چهار گروه دستگیر و از آنها تعداد 14 قطعه سهره، 6 رشته تور زنده گیری، 7 عدد قفس و 3 انبار نگهداری جوجه کشف و ضبط گردید.

فتح الهی افزود: پرونده این متخلفین پس از اخذ جرایم زیست محیطی جهت سیر مراحل قضایی به دادگستری ارجاع و وسایل آنها طبق ماده 14 قانون شکار و صید توسط سازمان توقیف و تا خاتمه رسیدگی و صدور رای قطعی زیر نظر سازمان به صورت امانی نگهداری می شود.

مصطفي لروند كارشناس اداره محيط زيست سلسله نیز در این خصوص اظهار داشت : همه ساله در اين فصل از سال متخلفينی از مناطق مختلف جهت زنده گيري اين پرندگان زيبا و خوش صدا كه زينت طبيعت مي باشدبه شهرستان می آیند كه با هوشياري و اشراف اطلاعاتی مامورين يگان حفاظت اداره محيط زيست دستگير می شوند.

وی در پایان با اشاره به اینکه جریمه صید غیر مجاز هرقطعه سهره طلایی۲میلیون ریال می باشد از تمامی هم استانی های عزیز درخواست نمود تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع دهند.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =