کمیته های بزرگداشت هفته دفاع مقدس تشکیل می شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با تشکیل کمیته های تخصصی در جهت برنامه ریزی و اجرای برنامه های هفته دفاع مقدس اقدام می شود.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، فتح الله حقیقی در جلسه ستاد دفاع مقدس که ظهر شنبه برگزار شد ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس افزود: زنده نگهداشتن یاد و نام شهید و الگوسازی از شخصیت و سیره زندگی و حماسه ایثارگران، از اهم وظایف جامعه است.
وی با بیان اینکه دنیای امروز عصر انفجار اطلاعات لقب گرفته ادامه داد: اکنون که مرزهای جغرافیایی، معنا و مفهوم پیشین خود را در ساختار جدیدی از معرفت و تحول مبنایی در حیات بشری، به مرور از دست می‌دهند و اقتدار ملی هر کشور در بعد فرهنگی آن جلوه و ظهور می‌یابد، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت ضرورت دارد.
حقیقی با اشاره به اینکه دوران هشت ساله دفاع مشروع امت سلحشور ایران، در جهت حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از مرزهای عزت و شرف این مرز و بوم بود گفت: دوران دفاع مقدس یکی از حساس ترین و بارزترین برهه های حیات راستین این ملت است که تاریخ حماسه و ایثار و پایداری آزادگان جهان محسوب می شود.
وی تدوین برنامه ای جامع برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس را بسیار حائز اهمیت دانست و افزود: بر این اساس ضرورت دارد با تشکیل کمیته های مرتبط و تبیین شرح وظایف آنها، نسبت به پیشبرد برنامه های خاص این هفته اقدام کرد.
این مسئول با اشاره به اینکه 8 سال دفاع مقدس به طول انجامید و دشمن به اهداف خود نرسید به برکت نقش موثر همین نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: امروز سپاه سرافراز با وحدت و یکپارچگی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تسلط بر دانش نوین و قدرت ایمان و اعتقاد به خدا و ائمه اطهار در دنیای هایتک امروز دارای جایگاه غیرقابل انکاری است.
وی گفت: کمیته های مربوط به بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان های البرز نیز با محوریت فرمانداری ها تشکیل شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =