65 درصد فارغ التحصیلان مرکز علمی کاربردی بهزیستی اصفهان شاغل هستند

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: بیش از 65 درصد فارغ التحصیلان مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان شاغل هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، صادق کرمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان از سال ۹۰ تا شهریور ۹۱ به مدت ۱۸ ماه تحت پوشش جهاد دانشگاهی بوده است و از مهرماه ۹۱ زیر نظر موسسه آموزش عالی علمی کاربردی بهزیستی قرار گرفتیم.

وی افزود: در مقطع کاردانی دو هزار و ۵۷۸ دانشجو فارغ التحصیل شدند و در مقطع کارشناسی یک هزار و ۵۷۲ نفر دانشجو داشتیم.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه کاردانی یک هزار و ۵۰۲ نفر از فارغ التحصیلان یا شاغل شدند یا ارتقاء شغل پیدا کردند و در حوزه کارشناسی ۹۴۳ نفر یا سرکار رفتند یا ارتقا شغل پیدا کردند.

وی گفت: از ابتدای سال ۸۱ تاکنون ۳۱۵ نفر از دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شدند.

کرمی با بیان اینکه از سال ۸۱ تا ۹۱ رشته IT ، روابط عمومی و حسابداری اضافه شد، افزود: اصلاح و تربیت مددکاری اجتماعی و تربیت مربی بیش از دبستان، کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی، مدیریت رفاه و تعاون و اصلاح و تربیت از جمله رشته‌های این دانشگاه است.

وی ‌از برگزاری کارگاه‌های تحقیقاتی در حوزه آسیب های جامعه خبر داد و گفت:  همچنین با توجه به طرح مشترک این مرکز با انجمن آسیب شناسی اجتماعی کشور، یکی از اساتید این مرکز پیگیر طرح پیشگیری از آسیبهای زنان با استفاده از پتانسیلهای موجود برای به کارگیری آسیب دیدگان در جامعه شده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: همچنین در حوزه پیشگیری از طلاق با دادگستری اصفهان وارد مذاکره شدیم و در عرصه مشاوره و پیشگیری از طلاق، حین و بعد از طلاق کارگروه برگزار کردیم.

وی بیان داشت: در حال حاضر بیش از یک هزا و ۲۰۰ دانشجو در مقطع کاردانی و کارشناسی داریم و بیش از ۶۵ درصد از فارغ التحصیلان ما شاغل هستند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =