واحد مرکزی خبر نوشت:نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت کار آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستی‌آزمایی توافق هسته ای ایران خوب است.

به گزارش خبرگزاری رویترز نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل گفت کار آژانس بین المللی انرژی اتمی در راستی‌آزمایی توافق هسته ای ایران خوب است اما ایران امکان دسترسی به سایت های نظامی اش را نمی دهد.

حزب الله توان تسلیحاتی خود را ارتقا داده است
نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد مدعی شد نیروهای یونیفل اقدام فعالانه ای علیه گروه های شبه نظامی لبنان مانند حزب الله انجام نمی دهند. وی افزود: حزب الله توان تسلیحاتی خود را ارتقاء می دهد.

تحریم‌های آمریکا ضد ونزوئلا حاوی پیامی به مادورو است
نماینده آمریکا در سازمان ملل متحدگفت تحریم های کشورش ضد ونزوئلا پیامی جدی به نیکلاس مادورو رئیس جمهور این کشور است. وی افزود برای ملاقات با وزیر خارجه ونزوئلا که در سازمان ملل متحد به سر می برد، از او درخواستی نشده است. هیلی گفت آمریکا هرگز در برابر دیکتاتوری ای که نیکولاس مادور قصد دارد آن را به کوبا تحمیل کند تسامح به خرج نخواهد داد.

اوضاع یمن به شدت نگران کننده است
نیکی هیلی نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل متحد گفت ما در قبال آنچه در یمن می گذرد به شدت نگرانیم و در این باره با مسئولان عربستانی تماس هایی برقرار می کنیم.

52311

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
    3 0
    معلومه نمیدهد. کی همچین اجازه ای میده؟ شما با سابقه چندین تجاوز خونین چنین اجازه ای میدید؟
  • بی نام A1 ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۳
    3 0
    باز چی میخوای؟