از آثار برگزیده خبری در خصوص هفته دولت تقدیر می شود

مشاور رسانه ای استاندار البرز با اشاره به اتخاذ تدابیر لازم برای حضور فعال اصحاب رسانه در روزشمار هفته دولت گفت: بر این اساس عکس، خبر و گزارش برتر با موضوع هفته دولت انتخاب شده و از خبرنگاران برگزیده تقدیر خواهد شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری البرز، مهدی طوسی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره دولتمردان شهید افزود: اطلاع رسانی دقیق به منظور تنویر افکار عمومی از عملکرد دولت بسیار حائز اهمیت است.
وی ادامه داد: هفته دولت فرصت مناسبی است که مردم با نتایج خدمات صادقانه دولت خدمتگزار بیشتر آشنا شوند و حلاوت این تلاش ها را در کام خود حس کنند.
مشاور استاندار گفت: اصحاب رسانه البرز همواره در مقاطع مختلف فارغ از اختلاف نظرهای احتمالی، در کنار دولت بوده و در جهت اقتدار و انسجام ملی گام برداشته اند.
وی افزود: در هفته دولت امسال نیز تدابیر لازم جهت همراهی اصحاب رسانه در سفرهای شهرستانی استاندار البرز و هیات همراه و همچنین پوشش برنامه های جانبی این هفته، اندیشیده شده است.
طوسی خاطرنشان کرد: در پایان هفته دولت با بررسی عملکرد رسانه ها، آثار برگزیده در بخش های عکس، خبر و گزارش انتخاب شده و از پدیدآورنده اثر با اهدای جوایزی قدردانی می شود.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با محمدرضا جهانشاهلو دبیر اجرایی جشنواره به شماره ۰۹۳۵۴۱۹۹۰۹۱ تماس حاصل کنند.
آدرس الکترونیکی برای ارسال آثار info@alborz.ir می باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 700969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =