۰ نفر
۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۵
«رفتن» به سوئد و استرالیا می‌رود

فیلم سینمایی «رفتن» کاری از برادران محمودی به طور همزمان در دو جشنواره در کشورهای سوئد و استرالیا حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های افغانستان در استکهلم سوئد طی روزهای آینده با حضور عوامل فیلم «رفتن» برگزار خواهد شد. این جشنواره در دوره هفتم خود، فیلم «چند متر مکعب عشق» را در بخش مسابقه به نمایش گذاشت و این دومین حضور برادران محمودی در این جشنواره خواهد بود.

جشنواره بین‌المللی فیلم‌های افغانستان در استکهلم، امسال با حضور صدیق برمک فیلمساز افغانستانی برنده گلدن گلوب برگزار خواهد شد و فیلم «رفتن» در این جشنواره، روزهای ۱۸و ۱۹ شهریور ۲ نمایش دارد.

دومین حضور فیلم «رفتن» در ماه جاری در ششمین جشنواره جهانی فیلم پارسی در سیدنی استرالیا است که «رفتن» به همراه هفت فیلم دیگر از سینمای ایران با فیلم‌های دیگر از سینمای جهان به رقابت می‌پردازد، «رفتن» در این فستیوال طی روزهای ۱۶ تا ۱۹ شهریور دو نمایش خواهد داشت.

در یک سال گذشته فیلم «رفتن» به کارگردانی نوید محمودی موفق به دریافت چند جایزه بزرگ جهانی از جمله جایزه ویژه کارگردانی جشنواره بوسان، بهترین بازیگر زن برای فرشته حسینی از فستیوال بین‌المللی فیلم مراکش و جایزه بهترین فیلم از فستیوال بین‌المللی «تریپولی» شده است.

شرکت فرانسوی دریم لب به مدیریت نسرین میرشب، امتیاز پخش بین‌المللی فیلم سینمایی «رفتن» به تهیه‌کنندگی جمشید محمودی را برعهده دارد.

«رفتن»، قصه عشقی فرشته و نبی است که در پیچ و تاب رسیدن و نرسیدن در غبار گم می‌شود؛ قصه عشقی که از همه چیز غیر از  معشوق رنج می‌بیند. «رفتن» قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

فیلم «رفتن» محصول مشترک ایران و افغانستان است. رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علوی، نازنین بیاتی، مسعود میرطاهری، سینا سهیلی، محفوظ محمودی، افشین اخلاقی، بشیر احمد و شمس لنگرودی بازیگران این اثر هستند.

 

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =