سرمربی پارس جنوبی جم می‌گوید:«استقلال می‌تواند برگردد و آبی‌ها هنوز هم یکی از شانس‌های قهرمانی هستند!»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی تارتار و صدرنشینی با پارس جنوبی جم در رقابت های لیگ برتر. به عقیده خیلی‌ها پارس جنوبی هنوز به یک تیم درست و حسابی نخورده است و هنوز هفته‌های ابتدایی است و آنها می‌گویند: «پارس جنوبی به‌زودی نزول می‌کند.» ادعایی که خود تارتار هرگز آن را قبول نمی کند. برای دقایقی با سرمربی پارس جنوبی جم همکلام شدیم تا او از تیمی که ساخته، از اهدافش و از نتایج خوبی که گرفته حرف بزند. او در ابتدا گفت: «هم زمان با ما چند تیم دیگر هم به لیگ برتر صعود کرده اند اما ما خیلی زود شروع کردیم و زمانی که مستقر شدیم تمرکزمان را روی بازیکنان خوب دسته اول گذاشتیم. آنها را شناسایی کردیم و نقاط ضعف تیم را پوشش دادیم. ما سعی کردیم شاکله اصلی را حفظ کنیم و با کمی تغییر راهی لیگ برتر شویم. راز موفقیت تیم ما همدلی است. همدلی ای که با توجه ویژه مدیریت به وجود آمده است. دومین نکته ای که باید به آن اشاره کنم اخلاق است. کسانی که من را می شناسند می دانند که روی این زمینه تاکید ویژه ای دارم. ما خیلی زود با هم هماهنگ شدیم و بازیکنان مان انگیزه بالایی دارند. ما از آن چیزی که پیش بینی کرده بودیم جلوتر هستیم. شاید جلوتر از خیلی تیم های مطرح دنیا. اصلا فکر نمی کردیم در 5 هفته ابتدایی لیگ 13 امتیاز بگیریم.بچه های ما نشان دادند که خواستن توانستن است.»

تارتار با بیان اینکه نگاهی به قهرمانی ندارند ادامه داد: «واژه قهرمانی هنوز برای ما زود است اما داریم راه خودمان را می رویم.»

تارتار درباره بازی با استقلال گفت: «تعطیلات لیگ برتر کاملا به ضرر ما و به سود استقلال تمام می شود.اگر بازی ها هفته به هفته انجام می شد ما شانس زیادی داشتیم. من قبل از لیگ گفتم و در حال حاضر هم می گویم که استقلال یکی از شانس های قهرمانی است و شک نکنید این تیم توانایی های زیادی دارد.بازی ما با استقلال سخت است اما باید بگویم که در خانه حرف های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.»

اما حرفهای پایانی او درباره پرسپولیس.آنجا که تارتار گفت:«بدون شک در این یکی دو سال گذشته پرسپولیس یکی از بهترین تیم های لیگ برتر بوده است.کادر فنی آنها حفظ شده و نقاط ضعف و قوت را به خوبی شناسایی کرده اند.پرسپولیس زیاد دست به تغییر نمی زند و بازیکنان خوبی را هم جذب می کند.باید به برانکو و مدیران این تیم تبریک بگویم که خیلی عاقلانه یارگیری می کنند و ثمره اش هم همین است که می بینید.آنها ضعف نیمکت شان در سال قبل را هم جبران کرده اند و حالا با کیفیت بازی می کنند.به نظرم آنها می توانند در بازی برگشت الاهلی را شکست بدهند و پس از سال ها کار را به اینجا برسانند که یک تیم از آسیا قهرمان آسیا شود. این پرسپولیس می تواند در لیگ برتر قهرمان شود.آنها با اقتدار نتیجه گرفته اند.»

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =