اهم کشفیات و رخدادهای انتظامی ۲۴ ساعت گذشته آذربایجان غربی

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی اهم کشفیات و رخدادهای انتظامی استان را در ۲۴ ساعت گذشته تشریح کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سرهنگ اسدالله مالکی در این خصوص گفت: ماموران انتظامی شهرستان سلماس حین کنترل خودروهای عبوری در محور خوی - سلماس یک دستگاه پژو ۴۰۵ را توقیف کردند که در بازرسی از آن هزار و ۲۵۰ ثوب البسه قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای کشف شده یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد شده است .

وی اضافه کرد: ماموران ایستگاه ایست و بازرسی ایواوغلی خوی حین کنترل خودروهای عبوری یک دستگاه اتوبوس را توقیف کردند که در بازرسی از آن ، ۳۸۶ ثوب البسه قاچاق کشف شد که ارزش کالاهای مکشوفه ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است .

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در اثر واژگونی یک دستگاه پژو ۴۰۵ در ارومیه راننده آن به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و سه سرنشین آن به بیمارستان منتقل شدند، علت حادثه بی احتیاطی و تخطی از سرعت مطمئنه اعلام شده است .

مالکی گفت: ماموران انتظامی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری در محور خوی - سلماس یک دستگاه وانت سایپا را توقیف کردند که در بازرسی از آن یک هزار و ۸۰۰ لیتر مواد سوختی قاچاق از نوع نفت سفید کشف شد که در این راستا یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو توقیف شد .

وی در پایان اضافه رد جوان ۲۱ ساله ای که برای شنا به استخر آب در روستای شورگل شهرستان سلماس رفته بود به علت عدم مهارت در فن شنا جان خود را از دست داد .

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =