۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۴

میزان نوشت: رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز از صدور رای دادگاه به مدت ۶ ماه حبس برای فردی که به صورت مکرر برای مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مزاحمت ایجاد کرده می‌کرد، خبر داد.

سرهنگ مصطفی نگهبان گفت: در پی اعلام اپراتور‌های مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر این که فرد ناشناسی به صورت مکرر ضمن تماس تلفنی با این مرکز علاوه بر ایجاد مزاحمت، موجب اخلال در ماموریت‌های محوله شده است، موضوع از سوی اداره حقوقی استان در مراجع قضائی مطرح و نسبت به نامبرده طرح شکایت شد.

وی با بیان این که با انجام اقدامات اطلاعاتی ماموران، متهم شناسایی شد؛ گفت: بلافاصله خط تلفن نامبرده قطع و با برگزاری جلسات متعدد قضائی پس از صدور رای نهایی دادگاه، متهم به ۶ ماه حبس محکوم شد.

رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان مجلس فرماندهی انتظامی استان البرز ضمن تقدیر از تعامل سازنده دستگاه قضائی استان با مجموعه انتظامی اظهار داشت: فلسفه وجودی سامانه مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ارتقاء خدمت رسانی و تسریع در پاسخگویی به مردم است و مزاحمت‌های برخی افراد و اخلال در سیستم پیام رسانی، موجب تضییع حقوق قانونی شهروندان شده و پلیس با افراد هنجارشکن در حیطه وظایف قانونی به صورت جدی برخورد خواهد کرد.

42238

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =