۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
«دنیای تبلیغات» روی آنتن تلویزیون

برنامه «دنیای تبلیغات» با رویکرد آموزش و آسیب‌شناسی تبلیغات در ایران از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت نقد، آموزش و آسیب‌شناسی تبلیغات، از شبکه سراسری ایران کالا پخش خواهد شد.

برنامه «دنیای تبلیغات» که برای صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان به تبلیغات در حال ساخت و آماده‌سازی است، مواردی در حوزه تبلیغات و نحوه تبلیغ اثر‌بخش را بررسی و چالش‌های پیش روی تبلیغات را تشریح می‌کند.

این برنامه، علاوه بر میزگردهای تحلیلی و آموزشی، آیتم‌های معرفی و تحلیل کمپین‌های جهانی و ایرانی، تحلیل آثار تبلیغاتی و گفت‌وگو با سازندگان آگهی‌های خاطره‌انگیز را نیز در دستور کار خود داده است.

امیرحسین نوریان، تحلیلگر تبلیغات، طراح، سردبیر و مجری این برنامه است و امید خاکپورنیا نیز تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه به سفارش شبکه ایران کالا ساخته شده و سری نخست آن در قالب 13 قسمت، چهارشنبه‌ها ساعت 21 از این شبکه پخش خواهد شد.

 

57243

کد خبر 701879

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین