۰ نفر
۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
«دنیای تبلیغات» روی آنتن تلویزیون

برنامه «دنیای تبلیغات» با رویکرد آموزش و آسیب‌شناسی تبلیغات در ایران از تلویزیون پخش خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک مجموعه تلویزیونی با محوریت نقد، آموزش و آسیب‌شناسی تبلیغات، از شبکه سراسری ایران کالا پخش خواهد شد.

برنامه «دنیای تبلیغات» که برای صاحبان کسب و کار و علاقه‌مندان به تبلیغات در حال ساخت و آماده‌سازی است، مواردی در حوزه تبلیغات و نحوه تبلیغ اثر‌بخش را بررسی و چالش‌های پیش روی تبلیغات را تشریح می‌کند.

این برنامه، علاوه بر میزگردهای تحلیلی و آموزشی، آیتم‌های معرفی و تحلیل کمپین‌های جهانی و ایرانی، تحلیل آثار تبلیغاتی و گفت‌وگو با سازندگان آگهی‌های خاطره‌انگیز را نیز در دستور کار خود داده است.

امیرحسین نوریان، تحلیلگر تبلیغات، طراح، سردبیر و مجری این برنامه است و امید خاکپورنیا نیز تهیه‌کنندگی این برنامه را بر عهده دارد.

این برنامه به سفارش شبکه ایران کالا ساخته شده و سری نخست آن در قالب 13 قسمت، چهارشنبه‌ها ساعت 21 از این شبکه پخش خواهد شد.

 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =