کی‌روش پاسخ خبرنگاران کره‌ای را داد/ تعویق تمرین تیم‌ملی به دلیل باران شدید

پیروزی دیلی نوشت:بازیکنان تیم‌ملی فوتبال کشورمان تمرینات خود را زیر باران برگزار کردند.

تیم ملی فوتبال کشورمان قرار بود تمرینات خود را از ساعت 18 امروز (دوشنبه) به وقت محلی کره (13:30 به وقت ایران) در ورزشگاه پاخو واقع در شهر پاخو که 27 کیلومتر با شهر سئول فاصله دارد، برگزار کند، اما بارش نسبتاً شدید باران سبب شد تا این تمرین با 20 دقیقه تأخیر و با سبک شدن بارش باران آغاز شود. در حال حاضر 14 بازیکن در اردوی تیم ملی ایران حضور دارند و لژیونرهای اروپایی این تیم هنوز به این جمع اضافه نشده‌اند.

با توجه به اینکه خبرنگاران تنها در 15 دقیقه ابتدایی تمرین حق حضور در تمرینات تیم ملی ایران را داشتند، این تأخیر در تمرین به خاطر بارندگی سبب شد تا آنها فرصت تماشای تمرین تیم ملی را از دست بدهند و مسئولان تیم ملی هم پس از پایان 15 دقیقه وقت قانونی که فیفا تعیین کرده، آنها را  از محل تمرین به بیرون هدایت کردند.

در ابتدا قرار نبود کی‌روش با خبرنگاران صحبت کند، اما این تأخیر 20 دقیقه‌ای در شروع تمرین سبب شد تا سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان از فرصت استفاده کند و با اهالی رسانه حاضر در محل تمرین صحبت کوتاهی کند.

سرمربی تیم ملی که روز گذشته (یکشنبه) از کمپ تمرینی که در اختیار تیم ایران قرار داده شده بود، ابراز نارضایتی کرده بود، این بار با روی خوشی نسبت به خبرنگاران گفت: حس می‌کنم تازه وارد کره‌ جنوبی شده‌ام. از شما متشکرم.

وی با اشاره به نارضایتی خبرنگاران کره‌ای که نتوانسته‌اند به خاطر بارش باران تمرینات تیم ملی را تماشا کنند، اظهار داشت: تمام سعی‌ام را کردم اما در این مورد کاری از دستم ساخته نیست. به هر حال این قوانین فیفا است و نمی‌توان شکایتی کرد.

تیم‌های ملی فوتبال کره‌ جنوبی و ایران در حالی از ساعت 16:30 روز پنحشنبه 9 شهریور در ورزشگاه جام جهانی سئول در هفته نهم از مرحله پایانی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف هم می‌روند که ایران پیش از این با کسب 6 پیروزی و 2 تساوی با 20 امتیاز صعودش به جام جهانی روسیه به عنوان اولین تیم آسیایی را قطعی کرده است.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 701890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =