به گزارش واحد مرکزی خبر:

اگر مشکل قلبی دارید ، در تماشای مسابقه فینال جام جهانی دو هزار و ده تجدید نظر کنید!

انجمن متخصصان قلب و عروق آلمان به بیماران قلبی درباره خطر بالای حمله قلبی به هنگام تماشای مسابقه فینال جام جهانی هشدار داد.

متخصصان این انجمن اعلام کردند بیمارانی که سابقه مشکلات قلبی و عروقی دارند باید از هیجان زیاد به هنگام تماشای مسابقات جام جهانی خودداری کنند.

به گفته متخصصان ، به هنگام بروز حالات هیجانی توام با شادی یا ناراحتی ، هورمون هایی در بدن تولید می شود که در نهایت ، ضربان قلب را دچار مشکل می کند یا حمله قلبی رخ می دهد.

آنها افزودند خطر بروز حمله قلبی هنگام تماشای مسابقات هیجان انگیز فوتبال برای افراد سیگاری یا کسانی که مشروبات الکلی مصرف می کنند بسیار بیشتر از سایرین است.

متخصصان در تحقیقاتی که هنگام برگزاری رقابت فینال جام جهانی دو هزار و شش در آلمان انجام دادند دریافتند که خطر حمله قلبی به هنگام تماشای این رقابت ها و بلافاصله پس از آن ، سه برابر بیشتر از مواقع دیگر است.

بر اساس این تحقیقات ، خطرناک ترین مسابقات برای بیماران قلبی ، مسابقات حساس تیم ملی فوتبال کشورشان خودشان است. متخصصان قلب و عروق به بیماران قلبی که واکنش های هیجانی شدیدی را هنگام تماشای مسابقه فوتبال تجربه کرده اند توصیه می کنند برای لحظاتی صدای تلویزیون را کم کنند یا از اتاق خارج شوند.

به گزارش خبرگزاری آلمان از مونیخ ، جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی تا یازدهم ژوییه ( بیست تیر ) ادامه دارد ، پس مراقب خود باشید!

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70258

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =