مهر نوشت: فرمانده انتظامی غرب استان تهران گفت: عاملان تیراندازی پرند از استان همجوار به این شهر آمده بودند.

سردار محسن خانچرلی بعد از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران گفت: مأموران کلانتری۱۷شهر پرند در پی تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ مبنی بر درگیری مسلحانه در شهر پرند، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار داده و به محل اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور مأموران انتظامی در محل مشخص شد تعداد ۸ نفر از هنجارشکنان و مخلان نظم و امنیت با سلاح گرم اقدام به درگیری مسلحانه و شلیک گلوله کرده و سپس از محل متواری شده اند که با فعالیت های اطلاعاتی و گشت‌زنی‌های نامحسوس در محورهای اصلی و فرعی شهر پرند یک نفر از آنها را شناسایی و دستگیر کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی های پلیسی، همدستان خود را معرفی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضائی و تشکیل تیم های عملیاتی و با اجرای طرح مهار در ورودی و خروجی های شهر پرند و اطراف آن، خودروهای متهمان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز در نهایت در شهرک آبشناسان متوقف و تعداد۷نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: متهمان دستگیر شده که از استان‌های همجوار وارد شهر پرند شده بودند در بازجویی‌های به عمل آمده جرم خود را قبول داشته و در ادامه به درگیری مسلحانه با همدستی همدیگر اعتراف کرده که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

47234

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =