ایرنا نوشت: بانک توسعه تعاون استان اردبیل حامی فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری در بخش تعاون است و در پنج ماهه امسال 374میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ مسعود کردستانی گفت: بانک توسعه تعاون با هدایت نقدینگی به سمت تولید و اشتغال دنبال تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل می باشد و در این راستا با اتخاذ سیاست انبساطی کمک به بالندگی تعاونی ها را مد نظر قرار داده است.

وی اضافه کرد: تسهیلات اعطا شده در پنج ماهه سال جاری در بخش بازرگانی 13 درصد ،در بخش خدمات 20 درصد ،در بخش صنعت و معدن 20 درصد ،در بخش کشاورزی 44 درصد و در بخش املاک و ساختمان 3در صد بوده است .

کردستانی میزان تسهیلات ارایه شده در سال گذشته را 480 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: تسهیلات ارایه شده به متقاضیان در پنج ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته30 درصد افزایش داشته است.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل درباره پرداخت تسهیلات ازدواج در استان نیز گفت: پرداخت وام ازدواج یکی از اولویت های این بانک است بطوریکه 438 مورد وام ازدواج در این مدت به متقاضیان پرداخت شده است.

وی درخصوص پرداخت تسهیلات رونق تولید در استان افزود: سال گذشته 26 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید در قالب 16 فقره به واحدهای تولیدی استان پرداخت شد.

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان افزود: بدهکارانی که از تاریخ 13 شهریور ماه تا پایان مهر ماه بدهی خود را تسویه کنند از بخشودگی 6درصدی بهره مند خواهند شد و آنهایی هم که امکان تسویه بدهی خود را ندارند می توانند از مزایا و ابزارهای دیگر بخشودگی جرایم استفاده کنند .

کردستانی مبلغ تسهیلات اعطایی بانک توسعه تعاون استان اردبیل در طول خدمت دولت تدبیر و امید را بیش از 2 هزار و 50 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: از این مبلغ یک هزار و 420 میلیارد ریال تسهیلات در قالب تشکیل پرونده های جدید و 630 میلیارد ریال در قالب تسهیلات امهالی به متقاضیان و تعاونگران پرداخت شده است.

مدیرشعب بانک توسعه تعاون استان اردبیل ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون را فرصت مغتنمی برای تعاونی هایی که مشکل ارائه تضمین به بانک ها ر ا دارند عنوان کرد و گفت: نمایندگی این صندوق در بانک توسعه تعاون این استان مستقر است و اتحادیه ها و شرکت های تعاونی که برای اخذ تسهیلات خود مشکل ارائه تضمین به بانک ها را دارند می توانند از این طریق اقدام کنند.

او افزود: بانک توسعه تعاون با اخذ مجوز لازم از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران آماده ارائه خدمات ارزی به تعاونگران و سایر فعالان اقتصادی اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی می باشد و در این زمینه می تواند خدمات ارزی با افتتاح انواع حساب های ارزی ، خرید و فروش ارز ، گشایش اعتبارات اسنادی ، حواله ارزی ، برات اسنادی و تامین مالی ارزی را ارائه داد.

وی گفت: علاوه بر این خدمات ، شرکت صرافی بانک توسعه تعاون آماده ارائه خدمات صرافی به مشتریان ارزی بانک می باشد.

بانک توسعه تعاون استان اردبیل از سال 88 راه اندازی شده و دارای 10 شعبه و یک باجه است و با 92نفر پرسنل خدمات بانکی را به مشتریان ارائه می دهد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =