شمیم خدمت به شهدا در اداره آموزش فنی و حرفه‌ای سلسله به مشام می‌رسد

ظهر امروز جلسه ای با حضور رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان سلسله و رئیس بنیاد شهید شهرستان در راستای خدمت رسانی به خانواده های معظم شهدا برگزار شد .

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهندس گورزیان رئیس اداره آموزش فنی وحرفه ای شهرستان سلسله با اشاره به اینکه شهدا چشمه پاکی می باشند و خانواده های شهدا حق بسیاری برگردن ما دارند خدمت به خانواده معظم شهدا را یک وظیفه شرعی و مدیریتی ذکر کرد و اولویت سازمان فنی وحرفه ای را آموزش همگانی فنی وحرفه ای به فرزندان شهدا توصیف کرد.

همچنین در این جلسه مقرر گردید: افرادجویای کار و متقاضیان تسهیلات خود اشتغالی و کار افرینانی و همچنین افراد فاقد مهارت صاحبان مشاغل و حرفه های بازار کسب و کار توسط اداره بنیاد شهید شهرستان شناسایی و به منظور مهارت آموزی و ارتقاء مهارت به اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان معرفی گردند.

لازم به ذکر است: اداره آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دوره های آموزشی را برای دانش آموزان مقطع متوسطه علاقه مند به فراگیری اموزشهای فنی و حرفه ای بجهت مهارت آموزی و اخذ مدرک دیپلم کارو دانش که توسط بنیاد شهید شهرستان معرفی شده اند، ارائه دهد.

در پایان جلسه نیز تفاهم نامه همکاری مابین مرکز اموزش فنی وحرفه ای و بنیادشهید انقلاب اسلامی شهرستان منعقد و به امضاء طرفین رسید.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 704850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =