ایلنا نوشت:‌ مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: در شب گذشته بیش از ۵۵ میلیمتر بارش باران در استان گیلان داشتیم.

احد وظیفه درباره وضعیت جوی استان‌های شمالی کشور گفت: شب گذشته با بارش شدید باران در استان‌های شمالی کشور روبرو بودیم و امروز (جمعه) هم کماکان بارش باران در سواحل شمالی کشور وجود دارد.

او ادامه داد: بارش باران در مناطق مرکزی و شرقی سواحل دریای خزر همچنان ادامه دارد و از بعدازظهر امروز شدت آن در این مناطق کمتر خواهد شد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: فردا بارش‌های ضعیفی در سواحل غربی دریای خزر و استان گیلان خواهیم داشت.

او با بیان اینکه به علت بارش‌ها آب گرفتگی معابر را خواهیم داشت گفت: در طول 4 الی 5 ساعت گذشته در استان گیلان بیش از 55 میلیمتر بارش داشتیم که گاهی با رگبار بوده و در سواحل مازندران و گلستان نیز ادامه داشته است.



در این اتفاق استاندار گیلان از شهر لنگرود و جاده گردشگری چمخاله که دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند، بازدید کرد.

محمدعلی نجفی، استاندار گیلان صبح امروز با حضور در شهر لنگرود از خیابان و معابر این شهر و جاده گردشگری چمخاله بازدید کرد و از نزدیک آخرین تحولات مربوطه را مورد بررسی قرار داد. 

۲۳۴

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    0 0
    عجب فقط 55 میلیمتر بارش باعث دردسر مسولان شده؟ یادمه چند روز پیش در عرض دو روز 350 میلیمتر باران تو تگزاس اومد بهمراه شدیدترین توفان صد سال اخیر . البته مسولین بی عرضه و بی سواد آمریکایی با کمترین خسارت جانی و مالی مشکل را مدیریت کردند. ولی نکته جالب خوشحالی صدا و سیما از افزایش کشته شدگان مردم در تگزاس بود. البته ما مسلمانیم و مهربان
  • بی نام IR ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۷
    0 0
    چرا؟