برنامه‌های دو بخش موسیقی و نمایشِ پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح که از سه‌شنبه 21 تا پنجشنبه 30 شهریور در خانه هنرمندان برگزار می‌شود، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، همزمان با هفته جهانی صلح، از 21 تا 30 شهریور، خانه هنرمندان میزبان پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح خواهد شد.

در این رویداد هنری که هنرمندان 30 کشور حضور دارند، 240 هنرمند به ارائه آثار خود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش خواهند پرداخت.

براساس گزارش دبیرخانه این رویداد هنری، پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح در بخش‌های موسیقی و نمایش میزبان برنامه‌های متنوعی خواهد بود. این رویداد هنری که از روز 21 شهریور افتتاح خواهد شد، همه روزه تا 30 شهریور از ساعت 17 تا 20 در فضاهای باز خانه هنرمندان میزبان گروه‌های موسیقی و نمایش خواهد بود.

در بخش نمایش، گروه تئاتر قاصدک با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از 21 تا 24 شهریور از ساعت 17 نمایش‌هایی را با موضوع کودکان و صلح در محوطه باز خانه هنرمندان اجرا خواهد کرد. این نمایش‌ها بر اساس شعار پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح که «آموزش صلح به کودکان» است، به اجرا در خواهد آمد. همچنین روز 30 شهریور همزمان با آغاز ماه محرم، در بخش نمایش، اجرای پرده‌خوانی نیز صورت خواهد گرفت.

بخش موسیقی پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح نیز از 21 شهریور ساعت 18 تا 20 با پرفورمنس موسیقی گروه بنفش به سرپرستی پیمان ابدالی آغاز خواهد شد. در این بخش که تا 29 شهریور ادامه دارد، کنسرت فرمان فتحعلیان، اجرای موسیقی بی‌کلام سی‌تار و طبلا با هنرمندی علی بروجردی، تکنوازی گیتار پاپِ شهریار طبری بر اساس ترانه‌های قدیمی، کنسرت موسیقی تلفیقی گروه بنفشِ پیمان ابدالی با اشعار فارسی به زبان انگلیسی و اجرای گروه کر نابینایان همراه است.

پنجمین جشنواره بین‌المللی هنر برای صلح از 21 تا 30 شهریور به دبیری فریدون فربود در بخش‌های تجسمی، موسیقی، فیلم و نمایش در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

 

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =