۰ نفر
۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۵

فردی که با سوء استفاده از نام یکی از فوتبالیست های معروف در شبکه اجتماعی تلگرام به بهانه جذب بازیکن در تیم ملی نوجوانان ترکیه 150 میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود، در عملیات پلیس فتای استان دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سيد مصطفي مرتضوي اظهار داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر اينكه در شبكه اجتماعي تلگرام با فردي كه خود را از فوتباليست هاي معروف تيم ملي معرفي كرده آشنا و در ازاي معرفي فرزندش به تيم ملي نوجوانان تركيه مبلغ 150 ميليون و 300 هزار ريال به حساب شخصي وي واريز نموده اما پس از واريز مبلغ فرد مذكور ديگر جوابگو نبوده است موضوع از طريق كارشناسان پليس فتا مورد بررسي قرار گرفت.

وي افزود: در ادامه تحقيقات صورت گرفته كارشناسان پليس فتا دريافتند كه شاكي وجوه مورد نظر را به حساب دو زدن در يكي از استان هاي ديگر كشور واريز كرده كه پس از انجام تحقيقات از آنان متهم اصلي پرونده شناسايي و دستگير شد.

اين مقام مسئول با بيان اينكه حساب هاي مذكور مسدود و وجوه كلاهبرداري شده به شاكي بازگردانده شد اظهار داشت: متهم كه قصد ادامه فعاليت مجرمانه خود در فضاي مجازي را داشت با تلاش و اقدامات خوب صورت گرفته در اولين كلاهبرداري صورت گرفته شناسايي و تحويل مراجع قضايي شد.

رئيس پليس فتاي استان با بيان اينكه كلاهبرداري يكي از شايع ترين جرايم در فضاي مجازي است اظهار داشت: مجرمان امروزه با هر شگردي در صدد كلاهبرداري از كاربران در فضاي مجازي هستند و در همين راستا به شهروندان توصيه مي كنيم تا قبل از اينكه كالا و يا خدماتي از افراد دريافت نكردند هيچ گونه مبلغي به حساب آنان واريز نكنند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 705907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =