استان البرز در بحث سرانه فرهنگى هنرى جایگاه مطلوبى ندارد

رئیس شورای شهر کرج اظهار داشت: سرانه‌های فرهنگی و هنری در استان البرز نسبت به میانگین کشوری در جایگاه مناسبی قرار ندارد‪.‬

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پايگاه خبرى مديريت شهرى كرج، محمد نبيونى در مراسم (روز ملی سینما) از سری برنامه‌های جنبی هشتمین نمایشگاه بزرگ کتاب البرز که شامگاه سه‌شنبه در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برگزار شد با بیان اینکه امیدواریم هر روز شاهد فعالیت‌های فرهنگی و هنری در کلان‌شهر کرج باشیم، خاطرنشان کرد: سرانه‌های فرهنگی و هنری در استان البرز نسبت به میانگین کشوری در جایگاه مناسبی قرار ندارد.
وی با تأکید بر اینکه با مجموعه جدید شورای شهر کرج آمادگی لازم برای فعالیت و مساعدت به فعالین عرصه‌های فرهنگ و هنر وجود دارد، عنوان کرد: شعار انسان‌محوری در مدیریت شهر کرج همراه با افزایش سرانه‌های فرهنگی به وقوع خواهد پیوست.
همچنین علی خیلدار بابیان اینکه استان البرز از ظرفیت ویژه‌ای در حوزه فرهنگ و هنر برخوردار است، اظهار داشت: این استان هنرمندان بی‌شماری را به جامعه هنری تقدیم کرده است.
وی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان بومی استان البرز، افزود: درصدد هستیم بستر فعالیت‌های هنری بیش از گذشته در استان فراهم شود.
داریوش مهرجویی کارگردان سینمای ایران ضمن قدردانی از برگزارکنندگان این مراسم، اظهار داشت: همبستگی کاری و عملی خوبی بین فعالان عرصه فرهنگ و هنر البرز دیده می‌شود.
وی بابیان اینکه آثار هنری بی‌شماری به کشور عرضه‌شده است، افزود: امیدواریم این مسیر با موفقیت‌های روزافزون توسط هنرمندان طی شود.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 706851

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =