کره جنوبی در دیداری که دیشب در نوزدهمین دوره جام جهانی برگزار کرد به تساوی دو بر دو برابر نیجریه دست یافت و به عنوان اولین تیم آسیایی راهی مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی شد که در این مرحله باید با اوروگوئه دیداری سخت را برگزار کند.


بر اساس این خبر جی‌سونگ پارک، ستاره کره جنوبی پس از تساوی تیمش مقابل نیجریه و راهیابی به دور دوم رقابت‌ها می‌گوید: «بسیار خوشحال کننده است که برای کره جنوبی تاریخ‌ساز شویم. امروز متوجه شدم که بازوبند کاپیتانی در جام جهانی چه معنایی دارد. به بازیکنان گفتم نهایت سعی و تلاش خود را انجام دهند و آنها هم این کار را کردند. باید بسیار از آنها قدردانی کنم.»

او در ادامه درباره روند رشد این تیم می‌گوید: «بازیکنان پس از جام جهانی 2002 به اروپا رفتند. به این ترتیب در اروپا آموختیم که چطور فوتبال را بهتر بازی کنیم و حالا تیم ملی را به پیش ببریم. به هدف خود رسیدیم اما هدف جدیدی تعیین خواهیم کرد و به تلاش ادامه خواهیم داد. مطمئن نیستم هدف جدید چیست، اما تلاش خواهیم کرد در بازی بعدی پیروز شویم.»

او همچنین می‌گوید: «با این موفقیتی که به دست آوردیم، بر اساس قولی که فدراسیون فوتبال کره جنوبی به ما داده ،بازیکنانی که خدمت سربازی را نگذرانده باشند از سربازی معاف می شوند.»

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70736

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =