کشف بیش از 96 میلیارد انواع کالای قاچاق در البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان از کشف 96 میلیارد و 210میلیون ریال انواع کالای قاچاق در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالای گمرکی، دخانی و ترانزیتی در 48 ساعت گذشته خبر داد .

به گذارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ « محمد کریم بیات» گفت : در راستاي اجراي مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز ، پلیس آگاهی با به کارگيري حداکثر توان و کليه امکانات ، طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالا و ارز را با محوريت مقابله با قاچاق کالاي گمرکي، دخاني و ترانزيتي به مدت 48 ساعت در استان به اجرا درآورد .
وی افزود : در اجرای این طرح ، مقادیری انواع کالای قاچاق شامل پوشاک ، باطری ، لاستیک ، لوازم آشپزخانه ، گوشی تلفن همراه ، فرآورده های نفتی ، دارو ، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم التحریر ، سیگار و سایر کالاها کشف شد؛ کارشناسان ارزش این کالاها را 96 میلیارد و 210 میلیون ریال برآورد کردند.
سرهنگ بیات خاطرنشان کرد : در اجرای طرح مذکور 26 قاچاقچی کالا دستگیر ،14 دستگاه خودرو که در حمل کالای قاچاق از آن استفاده می شد توقیف و 10 فقره پرونده نیز تشکیل شد .
جانشین فرمانده انتظامی استان البرز با بیان این که از ابتدای سال تا کنون بیش از 550 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این استان کشف شده است گفت : پدیده شوم قاچاق کالا یکی از عوامل ضربه به اقتصاد کشور و تولید ملی است و پلیس البرز ضمن کنترل مبادی ورودی و خروجی استان با قاطعیت با افرادی که بخواهند با وارد کردن کالای قاچاق به اقتصاد کشور ضربه بزنند برخورد خواهد کرد و افزایش آمار کشفیات و دستگیری ها در این حوزه از ابتدای سال تا کنون موید این موضوع است .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707905

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =