ایسنا نوشت: سفیر روسیه در تهران خواستار برگزاری زود هنگام کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه شد و گفت: سفارت روسیه در تهران مازندران را به عنوان منطقه مناسب برای تعاملات اقتصادی معرفی کرده است.

 لوران جاگاریان در نشست با فعالان اقتصادی مازندران با بیان این‌که روسای جمهور دو کشور ایران و روسیه بر افزایش همکاری‌ها تاکید دارند، اظهار کرد: همکاری‌های اقتصادی دو جانبه دو کشور در سطح مطلوبی نیست.

وی خواستار برگزاری زود هنگام کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه شد و تصریح کرد: منتظریم تا جانشین آقای واعظی معرفی شود تا گفت‌وگوها دوباره آغاز شود.

سفیر روسیه در تهران با بیان این‌که مسوولان مازندران تا کنون از دو استان ولگا و آستاراخان بازدید داشتند، اظهار کرد: این رفت و آمدها منجر به انعقاد چندین تفاهم نامه شده است و نمایشگاهی نیز به نام مازندران در ولگا به معرفی محصولات این استان پرداخت.

جاگاریان از مدیران و فعالان اقتصادی مازندران خواست با استان چلابینز روسیه نیز ارتباط برقرار کنند و تاکید کرد: این استان آماده همکاری با ایران است و سفارت نیز مازندران را به عنوان منطقه مناسب برای تعاملات اقتصادی معرفی کرده است.

وی با بیان این‌که ایران عملکرد خوبی برای توسعه تجاری با روسیه دارد، خاطرنشان کرد: متاسفانه مازندران و گیلان از استان‌هایی بوده‌اند که تا کنون نتوانستند تعامل خوبی برای صادرات به روسیه داشته باشند.

جاگاریان تصریح کرد: تحریم ترکیه توسط روسیه فرصت مناسبی برای تجار ایرانی بود که از آن به خوبی استفاده نشد.

سفیر روسیه در تهران خطاب به فعالان اقتصادی مازندران تاکید کرد: از فرصت‌هایی که برای ارتباط با روسیه به وجود می‌آید بهره بگیرید و نگذارید گذر زمان این فرصت‌ها را از شما بگیرد.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 707917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام DE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    5 0
    به دلیل تولید غیر رقابتی محصولات ایرانی صد بار دیگه هم که این تحریمها انجام بشه حتی اگر صد سال هم طول بکشه ایران نمی تونه از این فرصت استفاده کنه
  • بی نام A1 ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۵
    2 3
    مگه دیوانه ایم؟ ترکیه همسایه ماست و هرمشکلی براش پیش بیاد سرریز می کنه تو کشور خودمان. همان توصیه ای که اول جنگ به ترکیه کردیم که از داعش حمایت نکن چون سرریز می شه تو کشور خودت که شد.