سینمای هند‌ که بیشتر به خاطر سکانس‌های پرآب و تاب همراه با رقص و آواز مشهور است، فیلمی کمدی با موضوع رهبر گروه تروریستی القاعده آماده نمایش دارد.

به گزارش خبرآنلاین، داستان فیلم سینمایی «بدون تو، لادن» در پاکستان روی می‌دهد و درباره یک خبرنگار جوان است که در جست‌و‌جوی شهرت و ثروت در پی مهاجرت به آمریکاست.

پس از حوادث 11 سپتامبر 2001 از ورود این خبرنگار به آمریکا جلوگیری می‌شود. او ویدیویی می‌‌سازد و در آن خود را به شکل اسامه بن لادن درمی‌آورد که این کار واکنش مقامات کاخ سفید را به همراه دارد.  

نقش خبرنگار در فیلم «بدون تو، لادن» را علی ظفر بازیگر و خواننده پاکستانی بازی می‌کند.

آبیشک شارما نویسنده و کارگردان درباره این فیلم به خبرگزاری فرانسه، گفت: «مردم به دنبال برداشت‌های تازه هستند نه فیلم‌های تبلیغاتی.»

ظفر بازیگر اصلی فیلم هم گفت: «این فیلمی طنز است و به ایدئولوژی هیچکس توهین نمی‌کند. ایده فیلم هیجان‌انگیز و فیلمنامه واقعا بامزه بود.»

«بدون تو، لادن» ماه آینده اکران می‌شود.

بالیوود این روزها به لحاظ فروش فیلم‌ها در گیشه شرایط نامساعدی دارد و از این رو ایده‌های نامتعارف برای تهیه‌کنندگان بسیار جذاب است.

تولید فیلمی درباره آدولف هیتلر هم اخیرا جنجال زیادی در بالیوود به پا کرده است. به دنبال اعتراضات گروه‌های یهودی و مورخان بازیگر نقش رهبر نازی‌ها از پروژه کنار کشید.


خبرگزاری فرانسه / 24 ژوئن    

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70935

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =