جدایی خسرو حیدری از استقلال مسئولان این تیم را نگران و البته ناراحت کرده است.

منصور پورحیدری، پیشکسوت استقلال که در فصل آینده به عنوان مدیر فنی استقلال فعالیت خواهد کرد، در مورد جدایی خسرو حیدری ستاره این تیم و پیوستن او به سپاهان اصفهان می‌گوید: «جدایی خسرو ضربه بزرگی به استقلال می‌زند. البته با توجه به حرف‌هایی که زده شده بود و مطالبی که در روزنامه‌ها خوانده بودم، فکر می‌کردم قرار است استقلالی‌های قدیمی از استقلال بازیکن نگیرند اما این اتفاق نیفتاد. شنیده بودم قرار است یک سری از تیم‌ها از استقلال بازیکن نگیرند.»

مدیر فنی استقلال در مورد خریدهای باشگاه استقلال نیز می‌گوید: «با توجه به شرایطی که باشگاه دارد، استقلال خریدهای خوبی انجام داده اما میانگین قدی بازیکنان پایین است. امیدوارم در جذب بازیکنان خارجی، این مسئله جبران شود.»

پورحیدری در مورد توافق خود و باشگاه استقلال برای فعالیت به عنوان مدیر فنی این تیم نیز می‌گوید: «قرار است پس از آخرین بازی شن‌سای اراک در لیگ دسته اول که سرمربی‌گری آن را برعهده دارم با باشگاه استقلال صحبت کنم و قرارداد ببندیم.»

مدیر فنی جدید استقلالی‌ها در مورد شرایط سختی که این باشگاه در آن قرار دارد نیز می‌گوید: «با این‌که شرایط سخت است، من و پرویز مظلومی مشکلی نداریم. من و پرویز عادت داریم در روزهای سخت کنار استقلال باشیم. پرویز از این شرایط نمی‌ترسد و می‌خواهد استقلال را به موفقیت برساند. در گذشته بارها پرویز آمده بود به کمک من، حالا هم که او فکر می‌کند من می‌توانم کمکش کنم، آمده‌ام تا دست او را بگیرم و هر کمکی از دستم برآمد برایش انجام دهم.»

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 70945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محسن NO ۱۵:۵۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۵
    0 0
    نه تقصیر قلعه نوییه نه تقصیر خسرو و نه تقصیر مدیرای استقلال,تقصیر از هوادارای بدبخته که با بازیکنای مورد علاقه شون با جون و دل قرارداد میبندند,با بعضیا هم که میگن بابا بی خیال,فوتبال حرفه ای شده کاملا مخالفم,به پیر به پیغمبر این رسمش نبود خسرو,حداقل به خاطر هوادارایی که عاشقت بودن مذاکره میکردی,اگه واقعا راست میگی و مسئولا باهات تماس نگرفتن,یعنی هوادارا ارزش اینو نداشتن که تو قدم پیش بذاری؟اصلا بی خیال بچه ها,اینجور وقتاست که استقلالی باغیرت خودشو نشون میده,خسرو نشون داد دلش با استقلال نبود.