در پنجمین روز ماه محرم و همزمان با هفته گرامیداشت هفته دفاع مقدس، طی مراسمی به همت پایگاه مقاومت بسیج حضرت نوح (ع) و روابط عمومی بندر امیرآباد از ایثارگران و بسیجیان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد قدردانی شد.

به گزارش حبرگزاری خبرانلاین از بهشهر؛ مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس که با حضورسرهنگ پاسدار داغمه چی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بهشهر ، مسئولین و کارکنان بندرامیرآباد در محل مسجد رسول این بندر برگزار شد از مقام شامخ شهیدان ، ایثارگران هشت سال جنگ تحمیلی و بسیجیان تلاشگر تقدیرشد.

مدیر بنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد در آغاز این مراسم هشت سال جنگ تحمیلی را کربلای ایران دانست و تقارن ایام محرم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس را نشانه ای از باران فیض الهی که پاک کننده دل و جان و یادآور آزادگی و جانبازی ملت غیور ایران است عنوان کرد.

مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه شهادت طلبی یک از آرمان های ملت عزیز ایران است افزود راه شهادت نزد جوانان ما پس از جنگ تحمیلی بسته نشد بلکه مدافعان مظلوم حرم همچون شهید حججی ها با اخلاصی بی نظیر رهرو این مسیر پرسعادت می باشند.

سرهنگ داغمه چی نیز در این مراسم رفتار و منش رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس را مروت در حال قدرت تعبیر کرد و گفت جوانان کشورمان با الگو گرفتن از نهضت حسینی ، حماسه خمینی را رقم زدند که جهانیان مبهوت عظمت ایران اسلامی شد.

وی پایبندی و الزام به پیروی از ولایت فقیه و احترام به والدین را از اساسی ترین سفارش شهدا در وصیت نامه هایشان عنوان و خاطرنشان کرد شهید محسن حججی مصداق بارز این اصول می باشد.

گفتنی است در این مراسم از ۱۷ نفر از ایثارگران ، فرزندان شهدا ، آزادگان و بسیجیان نمونه منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با اهدای لوح سپاس تقدیر شد و این مراسم با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصائب حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) توسط مداحان اهل بیت پایان یافت.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711894

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =