کارلو آنجلوتی و بایرن به بن بست رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ درحالی که نشریه بیلد ساعاتی قبل از برکناری غریب الوقوع کارلو انجلوتی از بایرن خبر داده بود ، دقایقی قبل خبرگزاری espn  نوشت او استعفا داده و دیگر کنار این تیم نیست. کارلتو بعد از شکست 3 بر صفر برابر پاریسن ژرمن به سمت در خروجی باشگاه هدایت شد .

نتایج ضعیف بایرن در این فصل و شرایط نه چندان خوب آنها در بوندس لیگا و چمپیونزلیگ و از همه مهمتر، آینده نه چندان خوبی که مدیران باشگاه برای تیمشان با آنچلوتی متصور می‌شوند، اصلی ترین عاملی بوده که آنچلوتی تا مرز اخراج پیش برود. شکست شب گذشته بایرن مقابل پاری سن ژرمن، انتقادات از سرمربی ایتالیایی را به اوج رساند .

سرمربی ایتالیایی شب گذشته در جریان شکست 3-0 مقابل پاری سن ژرمن، مت هوملس، روبن و ریبری را روی نیمکت قرار داد و این موضوع بازتاب زیادی در رسانه ها و نشریات آلمانی داشته و گفته می‌شود که اختلافاتی بین بازیکنان و مربی نیز پیش آمده است.

با این حال باشگاه امروز جلسه بحران تشکیل خواهد داد و در رابطه با اخراج یا عدم اخراج سرمربی ایتالیایی بحث و بررسی خواهد شد. اولی هوینس، رئیس باشگاه، علاقه ای به ادامه همکاری با آنچلوتی ندارد؛ ولی تا به حال، رومینیگه حامی سرمربی ایتالیایی بوده است.

به نظر می رسد دوران کارلتو در بایرن به سر رسیده و جای او را هم یا ویلی سانیول می گیرد و یا توماس توخل. جالبتر اینکه کارلتو هم شانس بازگشت به میلان و گرفتن صندلی این تیم از مونتلا را دارد!

4141

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =