بازیگر و کارگردان آمریکایی شکایتش را از چینی‌ها پس گرفت/ توافقی که جزئیاتش اعلام نشد

مهر نوشت: بازیگر و کارگردان آمریکایی مشکلاتش با یک شرکت سرمایه‌گذار چینی را که منجر به کشیده شدن کار به دادگاه شده بود، حل‌وفصل کرد.

کوین کاستنر شکایت از یک سرمایه‌گذار چینی که او را از فیلم «ساکنان شانگ‌های» اخراج کرده بود، پس گرفت.

به نقل از ورایتی کاستنر کمپانی کایلین پیکچرز را در اکتبر ۲۰۱۶ به دادگاه کشاند و ادعا کرد این کمپانی قراردادی را که بسته بود، نقض کرده است. کاستنر که از سوی این کمپانی استخدام شده بود تا یک فیلم تولید کند، در آوریل ۲۰۱۶ از سوی این کمپانی اخراج شده بود. او قرار بود رمانسی تاریخی درباره دوران اشغال چین توسط ژاپن بسازد.

برمبنای این شکایت، کایلین از حضور کاستنر استفاده کرده بود تا بتواند سرمایه‌گذاران را در جشنواره بین‌المللی فیلم شانگ‌های جذب کند و تنها دو ماه بعد، او را اخراج کرده بود.

کاستنر اعلام کرده بود کایلین پیکچرز هنوز به او و آرمیان برنشتاین تهیه‌کننده بدهکار است و از قرارداد چهار میلیونی آن‌ها ۳.۸۵ میلیون دلار پرداخت نشده‌ است.

کاستنر همچنین اعلام کرده بود شخصا بازنویسی فیلمنامه را انجام داده و ۱۰۴ صفحه آن را تا زمانی که اخراج شد، تکمیل کرده بود. وکلای کاستنر و کایلین دادگاه را مطلع کردند که به توافق رسیده‌اند و این شکایت حل‌وفصل شده است. افشا نشده که این توافق چگونه حاصل شده است. برمبنای آن‌چه وب سایت کایلین اعلام کرده این پروژه اکنون در دست تولید است.

58242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 712284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =