کتاب «کاشت موی طبیعی» تجربیات کاری علی وفایی روی صدها مورد کاشت موی طبیعی و مطالبی درباره استفاده نادرست و نتایج زیان‌بار پزشک‌های غیرحرفه‌ای را در خود جای داده است.

به گزارش خبرآنلاین، کتاب «کاشت موی طبیعی» نوشته علی وفایی حاصل تجربیات چند ساله مؤلف و کار بر روی صدها بیمار کاشت مو بوده و منظور اصلی از تألیف آن افزایش اطلاعات علمی متقاضیان کاشت موی طبیعی است به طوری که بتوانند با چشم باز پزشک خود را انتخاب کرده در دام افراد غیر پزشک (که متأسفانه به وفور در جامعه دیده می شوند) و اشخاص ناوارد و ناصالح گرفتار نشده و اسیر نتایج نادرست اقدامات درمانی این شیادان انسان نما نگردند زیرا نتایج زشت کاشت موی طبیعی در اکثر موارد غیر قابل جبران بوده و فرد مبتلا یک عمر گرفتار تبعات آن خواهد بود.

این کتاب در 9 فصل نوشته شده است. در بخش نخست، اطلاعات گسترده‌ای درباره کاشت مو، اهمیت مو در تاریخ بشر، اهمیت مو برای انسان، ساختمان و مراحل رشد مو و نیز مشخصات ظاهری آن ارایه شده است. مباحث مختلف مراقبت از مو مانند برس و شانه زدن مو، شست‌وشوی مو، خشک کردن و حالت دادن به مو، بستن موی سر، رنگ مو و ... در این فصل دوم این کتاب گنجانده شده است.

تفکرات غلط درباره بیماری‌های مو عنوان سرفصل چهارمین بخش این کتاب است که مباحث گسترده‌ای درباره سفید شدن مو، موخوره، درماتیت سبوره و ریزش مو و علل وقوع این بیماری‌ها در این بخش قرار دارد. کاشت مو در خانم‌ها، پیوند مو در ابرو و کاشت مو در پوست دارای اسکار (جوشگاه) نیز سرفصل دیگر بخش‌های کتاب هستند.

علی وفائی متخصص پوست و مو از دانشگاه علوم پزشکی تهران است که علاوه بر افتخار عضویت در انجمن متخصصین پوست ایران به شماره عضویت 1584 در انجمن متخصصین پوست کانادا (cda) و جامعه بین المللی جراحی ترمیم مو (ishrs) در آمریکا هم عضو می باشد. وی در سمینارها و کارگاه های آموزشی مرتبط با کاشت مو در کشورهای گوناگون مانند استرالیا، کانادا، آمریکا و لهستان شرکت کرده و اطلاعات به روز در زمینه کاشت مو دارند.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71342

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • mahan US ۱۹:۳۱ - ۱۳۸۹/۰۸/۰۹
    0 0
    در صورت امکان نشانی و تلفن دکتر وفایی را برای من ایمیل کنید..سپاسگدارم
  • جواد اردسیری IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۶
    0 0
    آیا ترمیم یا کاشت مو در سوختگی یا قارچ بالای سر که دربچگی وجود داشته وبه اندازه2*5 سانت می باشد در سن 50 سالگی امکان دارد