وبلاگ «چیزی شبیه روزنامه» نوشت:

نگار جواهریان بازیگر جوان سینمای ایران در آخرین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را برای بازی در فیلم «طلا و مس» از آن خود ساخت. او این روزها مثل خیلی از ما پای تلویزیون می‌نشیند و پیگیر بازی‌های جام جهانی می‌شود. او معتقد است هیچ فردی نمی‌تواند از کنار بازی‌ها بی‌تفاوت عبور کند. وبلاگ «چیزی شبیه روزنامه» گفت وگوی جالبی با او درباره فوتبال منتشر کرده که می‌خوانید:

جام جهانی را دنبال می‌کنید؟
مگر می‌توان از کنار بازی‌هایی در سطح جام جهانی بی‌تفاوت عبور کرد، 70 تا 80 درصد بازی‌ها را دیده‌ام و پیگیر مسابقات هستم. بخصوص تیمی که من طرفدار آن هستم در مسابقات حضور دارد.

طرفدار کدام تیم هستید؟
آرژانتین را دوست دارم ... البته مثل کارشناسان فوتبال این تیم را نمی‌شناسم بلکه تنها بخاطر یکسری ویژگی‌های احساسی به آن علاقمند هستم، بخصوص اینکه مارادونا مربی این تیم است. مارادونایی که از بچگی از دیدن بازی‌ها و واکنش‌های احساسی‌اش لذت می‌بردم.

بازی‌های تیم آرژانتین را چطور دیدید؟
بنظرم هنوز این تیم در شکل و شمایل واقعی‌اش ظاهر نشده و می‌تواند با انسجام بیشتری بازی کنند. انتظارات از این تیم بخاطر ستاره معروفش «مسی» بسیار بالاست اما فکر می‌کنم همین امر یک نوع تاکتیک تیمی باشد که دفاع حریف را مسی به خود مشغول می‌کند و دیگر بازیکنان از موقعیت‌ها استفاده می‌کنند؛ مثل بازی‌شان مقابل نیجریه که، گابریل هاینتزه مدافع تیم آرژانتین گل برتری را به ثمر رساند.

خیلی هم با فوتبال ناآشنا نیستید!؟
نه اساسا آدم فوتبالی نیستم و نهایتش طرفدار تیم ملی هستم اما وقتی جای خالی تیم ایران را می‌بینم خودم را با تیم‌های دیگر سرگرم می‌کنم تا فراموش کنم که چه فرصتی را برای این حضور بین‌المللی از دست دادیم.

نظرتان درباره تیم‌های آسیایی چیست؟
به هرحال قدرت آسیا همین میزان است بنظرم تیم های آسیایی به نسبت دوره‌های قبل بد بازی نکردن ولی اصل موضوع برای من نبود تیم ایران است. برای من جام جهانی یک نوع حسرت است. جای خالی که از نبود تیم ملی خودمان احساس می‌کنم. از نبود تیم خودمان حالم بد می‌شود و این سوال که چرا ما نیستیم! البته همیشه این جواب را به خودم می‌دهم که به نفع خیلی‌ها شد که در جام جهانی نبودیم.

شما شانس های فینال را چه تیم های می‌دانید؟
به نظرم آرژانتین می‌تواند با انسجام بیشتر قهرمان این دوره شود. 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۶
    0 0
    از کی تا حالا ایشون کارشناس فوتبال یا پیشگو شدن؟؟؟
  • م.ح IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۸۹/۰۵/۲۷
    0 0
    خانم جواهریان شمابچسب به بازیگری
  • مازيار IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۸۹/۰۶/۲۲
    0 0
    به نظر من ايشون نظرشونو گفتن و بايد به نظرشون احترام گذاشت.