خبرآنلاین، پل ارتباطی شما برای پی گیری مشکلاتتان است و نهایت تلاش را برای حل کردن مشکلات شما به کار می‌بندد.

شما می توانید با مراجعه به این صفحه مشکل خود را در قالب کامنت برای ما بنویسید تا ما آن را پی گیری کنیم.

خبرآنلاين ضمن انتشار کامنتهاي مخاطبان، مشکلات را به دستگاههاي اجرايي ذيربط ارجاع مي دهد و در صورت دريافت پاسخ، آنها را منتشر مي کند.

شرایط درج کامنت در گروه "مشکلات مردم":
- لطفا به تاریخ خبر برای گذاشتن کامنت دقت کنید ومشکلات خود را زیر مطالب قدیمی ننویسید.
- کامنتهايي که حاوی توهين باشد انتشار نمي يابد.
-کامنت هایی که طبق قانون مطبوعات، انتشار آن منع داشته باشد، منتشر نمی شود.
- از بیان مشکلات شخصی و خصوصی که تعداد زیادی از شهروندان با آن درگیر نیستند، بپرهیزید.
-مشکلات شهر، محله و استان خود را نیز می توانید از این طریق منعکس کنید.
- اگر مشکلات عنوان شده با ذکر مشخصات کاربر یا کسانی که با این مشکل درگیر هستند، باشد، امکان پیگیری آن راحت تر خواهد بود.
-برای اطلاع از پیگیری های خبرآنلاین درباره مشکلی که طرح کرده اید و پاسخ مراجع ذی صلاح، هر روز به بخش "مشکلات مردم" مراجعه کنید.
46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 713760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد A1 ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    2 0
    شرط سنی برای استخدام را حذف کنید ... مهم توانایی افراد و شایستگی هست کجای دنیا شرط سنی میذارن آخه ... والا ما بچه های دهه 60 همه جا سوختیم ... هر جا میریم بدبختیه ... از بچگی تا الان هرچی سنگه مال پای لنگه ما هست ...
  • بی نام IR ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    1 0
    با سلام، قصد من نگارش نامه و یا احیانا" انعکاس مشکلی تکراری نیست. با اینحال سعی ام بر اینه که مشکلات طیف گسترده ای از مردم رو که ساکن حاشیه تهران و پروژه های مهر شدن رو مطرح کنم. با گسترده گی روزافزون مطالبات مردم از مسئولین، من طلبی از مسئولین ندارم و میدونم با امکانات موجود دارن تلاششون رو میکنن ولی متاسفانه برخی از شهروندان بدون در نظر گرفتن زحمات خودشون و مسئولین برای خانه دار شدن،دست به اقداماتی مخرب میزنند.خلاصه عرض میکنم گله من از خود مردمه که بدون در نظر گرفتن قانون و حقوق شهروندی دارن حلاوت صاحبخانه شدن رو بکام همه تلخ میکنن. و علت اصلی اش نبود نظارت کافی به اقدامات خودسرانه برخی از ساکنینه.امیدوارم با تمهیدات مسئولین و برقراری نظم و قانون در آینده شاهد محیطی سالم برای زندگی باشیم.
  • بی نام EE ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    1 0
    لطفا فیلم دانشگاه نیمه کاره صدرا تهران را تو سایت منتشر کنید که از شبکه خبر هم پخش شد اما مسئولین رسیدگی نمی کنند.این فیلم در کانال نبض دانشجو هستش.
  • م A1 ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۷
    1 0
    با سلام و خسته نباشید واقعا میخوام بدونم این اتوبوس های تندرو واقعا برای اسایش ما شهروندانه یا دقیقا چیه؟وقتی اونقد دیر به دیر میان که همه مجبورن برای رسیدم به مقصد روی هم سوار بشن و هرروزم شاهد درگیریهای لفظی تو اتوبوس بشیم چه رفاهی در این قضیه هست واقعا؟ و اینکه هر مسیری چرا کرایه ی مشخص نداره.مسیری که هررزو 1500 تومنه رو یه ادم بی انصافی که حرف توگوشش نمیره میاد 2000میگیره و باز باعث اعصاب خوردی میشه.500به ما فشار نمیاره ها اون نامعلوم بودن نرخ دوگانگی ایجاد میکنه شاید چون تعداد تاکسی کم هست.نمیدونم به جایی میرسه یانه فقط دعا میکنم حل شه. بخصوص که نزدیک فصل سرما هم هستیم. با تشکر