فرمانده انتظامی استان چهارمحال وبختیاری گفت: بیش از 200 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق از ابتدای سال جاری تاکنون در محورهای مواصلاتی استان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرانلاین ، سردار"غلامعباس غلام زاده" در نشست خبري با اصحاب رسانه به مناسبت هفته ناجا ضمن عرض تسليت به مناسبت ايام سوگواري حضرت ابا عبدالله الحسين (ع) و حضرت زين العابدين حضرت امام سجاد (ع) اظهار داشت : هفته ناجا فرصت مناسبی براي تحكيم هرچه بيشتر تعامل آحاد شهروندان با نيروي انتظامي و بیان عملکرد پلیس به جامعه می باشد.

پليس استان از افزايش 66 درصدي كشفيات در حوزه مواد مخدر خبر داد و گفت: از ابتداي سال جاري تاكنون بيش از يك تن و 525 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شده است.

"وی" از كاهش 44 درصدي سرقت اتومبيل و كيف قاپي در استان خبر داد و گفت: 15 باند سرقت منهدم و يك هزار و 100 نفر سارق دستگير و تحويل مراجع قضائي شده است.
سردار"غلامعباس غلام زاده" در ادامه به عملكرد پليس فتا اشاره كرد و افزود: در حوزه جرائم رايانه اي كشف 80 درصدي را شاهد بوديم.

اين مقام ارشد انتظامي استان برخورد با كالاي قاچاق را يكي از اولويت هاي پليس استان برشمرد و بيان كرد: از ابتداي سال جاري تاكنون در محورهاي مواصلاتي استان بيش از 200 ميليارد ريال كالاي قاچاق كشف شده است.

فرمانده انتظامی استان به بيان عملكرد كاركنان راه و راهور اشاره كرد و گفت: در بحث تصادفات منجر به فوت كاهش 16 درصدي را داشتيم.

سردار"غلام زاده" در ادامه با بیان اینکه براساس بیانات مقام معظم رهبری، نیروی انتظامی یکی از تاثیرگذارترین ارگان ها در کشور است، گفت: بایستی در هفته ناجا با تعاملات بیش از پیش، چهره مقتدر توأم با رأفت پلیس به نمایش گذاشته شود و الگو برداري از نهضت عاشورا مي تواند ما را در انجام ماموريت ها و نشان دادن توانمندي ها و قابليت ها در جهت برقراري نظم و آرامش ياري کند و اين امر مهم با انجام خدمات انتظامي مضاعف همراه با روحيه مردم مداري و جامعه محوري محقق مي شود.

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختياري  با اشاره به  برنامه هاي ابلاغي در طول هفته ناجا اشاره كرد و گفت: بيش از 200 برنامه در حوزه هاي مختلف در طول اين هفته در سطح استان اجرا خواهد شد. هفته ناجا از ۱۴ مهرماه آغاز و تا ۲۰ مهر ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شعار این هفته "پلیس برای امنیت و امنیت برای همه" است اضافه کرد: هدف از هفته ناجا این است که عملکرد نیروی انتظامی و دیدار چهره به چهره و حضور در بین مردم اقشار مختلف مردم است و سرخط برنامه‌ها ارائه خدمات مضاعف به مردم می‌باشد.

یه گفته وی : حضور در میعادگاه‌های نمازجمعه و سخنرانی فرماندهان انتظامی قبل از خطبه‌های نماز جمعه، حضور در رسانه ملی، حضور در بین اقشار مختلف مردم، ارائه خدمات پزشکی، اهدای خون، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیروهای مسلح، حضور مسئولین در مراکز نظارت همگانی (۱۹۷)، نواختن زنگ امنیت در مدارس، همایش تجلیل از طلایه‌‎داران فرهنگ ترافیک، تجلیل از حافظان قرآن کریم، نشست تعاملی با مسئولان قضایی استان جهت ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم، اجرای ورزش صبحگاهی، نشست با افراد با نفوذ و ریش‌سفیدان عشایری جهت همیاری پلیس، نشست با همیاران پلیس، اجرای برنامه‌های اقتدار در محل‌های خاص در استان، حضور دسته جمعی در گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و شهدا و... ازجمله برنامه‌های این هفته هستند.

 

46

کد خبر 714026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =