دو هزار میلیارد ریال برای تکمیل مصوبات سفر رئیس جمهوری به چهارمحال و بختیاری اختصاص یافت

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: برای تکمیل طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به بام ایران در مرداد 1393 دو هزار میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین به نقل از روابط عمومی استانداری ، گودرز امیری در ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: این مبلغ از محل 70 هزار میلیارد ریال اعتبار ملی ویژه تکمیل طرح های مصوب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت به استان های مختلف کشور اختصاص یافت.
وی افزود: این اعتبار در قالب اسناد خزانه یک و دو ساله از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به استان ها پرداخت خواهد شد.
امیری به اختصاص 4.21 درصد تسهیلات 200 هزار میلیارد ریالی اشتغال فراگیر کشور و 500 هزار میلیارد ریالی مشوق های سرمایه گذاری برای کاهش بیکاری در چهارمحال و بختیاری اشاره و تصریح کرد: سهم شهرستان های 9 گانه استان از این میزان تسهیلات باید مشخص گردد.
وی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی اقدامات و برنامه های اقتصاد مقاومتی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری در قالب گفتمان رسانه ای بیان داشت: ادارات کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، آموزش و پرورش، راهداری و حمل و نقل جاده ای، دانشگاه علوم پزشکی، اتاق بازرگانی صنایع معاون و کشاورزی، اتاق تعاون، خانه صنعت و خانه کشاورز تاکنون نسبت به انجام این مهم اقدامی نکرده اند.
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین اضافه کرد: رعایت اصول ایمنی و ثبت لیست کارکنان و کارگران شاغل در کارگاه ها ضرورت دارد.
وی عنوان داشت: در غیر اینصورت متخلفان به مراجع قضایی معرفی شوند.
امیری اظهار کرد: به منظور احیای واحدهای تولیدی توقیف شده از سوی برخی بانک های عامل چهارمحال و بختیاری باید سرمایه گذارانی شناسایی و حذب شود.
وی ادامه داد: اعتبار طرح های عمرانی چهارمحال و بختیاری در سال گذشته پنج هزار میلیارد ریال بوده که اشتغال ناشی از آن در جایی ثبت نشده است.
گفتنی است، در این نشست مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری و فرماندار شهرستان بن گزارش اقتصاد مقاومتی حوزه های کاری خود را ارائه کردند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =