واحد مرکزی خبر نوشت:

ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا و کارلوس کویروش سرمربی تیم ملی پرتغال درحالی روز سه شنبه در کیپ تاون در چارچوب مرحله یک هشتم پایانی رقابتهای جام جهانی دو هزار و ده آفریقای جنوبی رو در روی یکدیگر قرار می گیرند که هر دو سابقه سرمربی گری تیم فوتبال رئال مادرید را دارند.

دل بوسکه در سال دو هزار و سه پس از دو سال پیاپی قهرمانی لیگ دسته اول فوتبال اسپانیا (لالیگا) رئال مادرید را ترک کرد تا کویروش که تا آن زمان دستیار سر الکس فرگوسن سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس بود جانشین وی شود.

کویروش نیز مدت زیادی سرمربی رئال مادرید نبود و به سرنوشت دل بوسکه دچار شد و از طرف فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید برکنار شد.

اما جام جهانی این دو مربی را به یکدیگر رساند و این دو در تیم ملی کشورشان روبروی یکدیگر قرار می گیرند.

دل بوسکه و کویروش پس از ترک رئال مادرید موفقیتی نداشتند و دل بوسکه پنجاه و نه ساله سه ماه پس از ترک رئال مادرید سرمربی بشیکتاش ترکیه شد و کویروش هم پس از ترک رئال مادرید به منچستر یونایتد برگشت تا بار دیگر مرد شماره دو این تیم باشد.

به گزارش خبرگزاری آلمان از بوچوستروم (آفریقای جنوبی) ، کویروش و دل بوسکه همزمان سرمربی تیم ملی کشورشان را بر عهده دارند اما فقط یکی از این دو مربی می توانند به مرحله یک چهارم پایانی جام جهانی صعود کنند.

دل بوسکه از تلاش کویروش تمجید کرد و گفت " آنها به عنوان یک تیم واقعی بازی می کنند و می توانند خیلی خوب دفاع کنند و سریع حمله کنند." کویروش هم درباره دل بوسکه گفت " دل بوسکه بسیار مورد احترام من است ، نه فقط به دلیل روشش در تیم ملی اسپانیا بلکه به دلیل آنچه که با رئال مادرید به دست آورده است." وی افزود " اسپانیا خیلی خوب فوتبال بازی می کند و در واقع فوتبالی است که هر تیمی در جهان دوست دارد آن را ارائه کند."

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71440

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =