در روز جمعه ۱۴ مهر، سفر ظریف به اقلیم کردستانِ عراق، خبر بسیار مهم و پربازدیدی بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی، واکنش مطهری به محدودیت جدید برای رئیس دولت اصلاحات  قرار داشت. پس از آن خبر ابراز همدردی عضو ارشد دفتر رهبری با احمدی‌نژاد به مناسبت درگذشت برادر او به چشم می‌خورد و در نهایت هم توضیح تابش در مورد محدودیت‌های جدید برای رئیس دولت اصلاحات پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی از همه اخبار، اعلام شرایط جدید وام مسکن بیشتر به چشم آمد. در این سرویس پس‌لرزه‌های توافق احتمالی ملک سلمان و پوتین هم بازدید زیادی داشت و برای مخاطبان هم مهم بود بدانند کدام کشورها سنگ‌پای ایرانی خریدند؟

در سرویس فرهنگی نقل قولی از صدر پربازدید بود که گفت: دق کردن فریدون فروغی را تبریک می‌گویم! نقل قول دیگری از عزتی هم پربازدید بود که گفت: زیر سایه رضا عطاران یا محمد گلزار قرار نمی‌گیرم. یک خبر دیگر هم گفت نمایش پارسا پیروزفر تنها در ۱۳ اجرا ۱۱۹ میلیون فروخت.

در سرویس اجتماعی خبر پربازدیدی اعلام کرد تاکسی اینترنتی جدید می‌آید؛ ورود شرکت روسی «تاکسی آنلاین» به ایران. همچمنین برای مردم مهم بود بدانند «خون بند ناف» چند سال قابل نگهداری است؟ در این سرویس پاسخ آموزش‌وپرورش به حذف دریاچه ارومیه از کتاب‌های‌درسی هم پربازدید شد.

در سرویس بین‌الملل خبر حضور ظریف در مراسم تشییع جلال طالیانی بازدید  زیادی داشت. همچنین در این سرویس خبر پربازدیدی گفت برنده جایزه نوبل صلح اعلام شده است. خبر مهم دیگری هم گفت ظریف به کردستان عراق می‌رود.

در سرویس طنز متلک‌های کاریکاتوری به آقای رئیس جمهور! بازدید زیادی داشت.

 

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =