۰ نفر
۷ تیر ۱۳۸۹ - ۰۴:۵۴

به گزارش ایسنا:

سرمربی تیم ملی فوتبال مکزیک اشتباه داوری و عملکرد ضعیف خط دفاعی تیمش را عامل شکست مقابل آرژانتین دانست.

تیم ملی مکزیک در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2010 با نتیجه 3 بر یک مغلوب آرژانتین شد و از دور رقابت ها کنار رفت.

گل نخست آرژانتین در شرایطی به ثمر رسید که "توس" کاملا در شرایط آفساید به توپ ضربه زد اما، اعتراض بازیکنان و مربیان مکزیک نتیجه‌ای در بر نداشت.

خاویر آگیره در نشست خبری بعد از بازی در جمع خبرنگاران گفت: از این که نتوانستیم راهی مرحله بعد شویم ناراحتم. پیش از مسابقه فکر انتظار داشتم بازی دشواری را پیش رو داشته باشیم اما، هرگز گمان نمی کردم این گونه بازی را واگذار کنیم. اختلاف دو تیم یک گل آفساید و یک اشتباه بچه گانه بود.

سرمربی مکزیک در ادامه افزود: بازی را بسیار بهتر از حریف آغاز کردیم و در همان دقایق اولیه نیمه نخست می توانستیم به گل برسیم اما، تصمیم نادرست داور در پذیرش گل اول آرژانتین برنامه های ما را به هم ریخت. هنوز به خودمان نیامده بودیم که با اشتباه مهلک در خط دفاع گل دوم را به حریف تقدیم کردیم.

آگیره با اشاره به شرایط حساس بازی گفت: پس از دریافت گل اول از نظر روانی دچار مشکل شدیم و نتوانستیم بازی همیشگی خود را به نمایش بگذاریم. تصمیم داور و کمک داور ممکن است حاصل سال ها زحمت آن ها را به باد فنا دهد. این تصمیم آنقدر بر روی بازیکنان ما تاثیر گذاشت که دیدید در صحنه منجر به گل دوم چگونه مدافع توپ را به حریف تقدیم کرد.

آگیره که به شدت از تصمیم نادرست کمک داور ناراحت بود، گفت: اگر کسی نتواند آفساید بودن این صحنه را تشخیص دهد پس درباره آفسایدهای میلیمتری چه تصمیمی می خواهد بگیرد؟

سرمربی تیم مکزیک با اشاره به شایستگی تیمش گفت: این شکست چیزی از ارزش های ما کم نمی کند. ما نشان دادیم که قابلیت های زیادی داریم. اگر بازی در شرایط عادی ادامه می یافت شاید نتیجه دیگری رقم می خورد. به هیچ وجه مستحق شکست نبودیم. من به تمام بازیکنانم افتخار می کنم و امیدوارم در جام جهانی بعدی در برزیل عملکرد بهتری داشته باشیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71469

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • pele IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۷
    0 0
    با وجود علاقه زیاد به تیم آرژانتین؛واقعا از تصمیمات اشتباه و وحشتناک داوری در دو بازی روز گذشته بسیار زیاد متاسفم