سایت فدراسیون فوتبال نوشت:سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران گفت: بازی گینه تمام شد، از هم‌اکنون به آلمان فکر می‌کنیم.

عباس چمنیان بعد از برد 3 بر یک تیم نوجوانان ایران مقابل گینه در نشست خبری بعد از بازی اظهار داشت: به تیم خوب و قدرتمند گینه تبریک می‌گویم. این تیم توانایی‌های زیادی داشت و به واقع نماینده‌ای از آفریقا بود. به هر حال، ما گام نخست را محکم برداشتیم.همانطور که در نشست خبری دیروز گفتم بازی اول در هر تورنمنتی اهمیت زیادی دارد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از بازی به بازیکنانم گفتم که این مسابقه و پرونده مربوط به آن به پایان رسید. بنابراین ما گینه را فراموش کردیم و فقط به بازی آلمان و قدم‌های رو به جلو می‌اندیشیم. این بازی گام اول ما از یک مسیر بسیار بسیار طولانی بود.

سرمربی ایران درباره اینکه آیا نسبت به شرایط جوی مسابقه اعتراضی دارد یا نه بیان داشت: نه مشکلی وجود نداشت. ما سه روز زودتر به اینجا آمدیم و بچه‌ها با شرایط آب و هوایی آشنا بودند. از آنها تشکر می‌کنم که تا پایان بازی مقاومت کردند و تلاش خود را ادامه دادند.

چمنیان در پاسخ به خبرنگار فیفا مبنی براینکه ظاهرا در گوا تیم ایران همیشه خوب بازی می‌کند تصریح کرد: ما در همه شهرها و کشورها می‌توانیم قابلیت‌هایمان را نشان دهیم. البته گوا هم برای ما خوش یمن است.

وی درباره اینکه چه نظری درباره گل نخست ایران دارد اظهار داشت: این گل, گل زیبایی بود که در جریان بازی کمک زیادی به ما کرد.می‌توانم بگویم هر آنچه در جریان مسابقه دیده شد را به طور کامل در تمرینات مرور کرده بودیم. ما از هم‌اکنون به بازی آلمان فکر می‌کنیم و قدم به قدم پیش می رویم.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۶
    0 4
    باز یه نتیجه شانسی گرفتن جو گیر شدن