بازیگر برنده اسکار برای بازی در فیلم کمدی «رؤسای مزخرف» تولید استودیو نیولاین در حال مذاکره است.‌

به گزارش خبرآنلاین، تولید این فیلم قرار است ماه آینده آغاز شود و داستان درباره سه کارگر آزرده است که نقشه می‌کشند رؤسای خود را بکشند، نقشه‌ای که نتایجی فاجعه‌آمیز به همراه دارد.

جیسن بیتمن، جیسن سودیکیس و چارلی دی در «رؤسای مزخرف» نقش سه کارگر را بازی می‌کنند. کوین اسپیسی به همراه کالین فارل و جنیفر آنیستن نقش سه رئیس سرکوبگر را دارند و جمی فاکس هم به نقش یک کلاه‌بردار ظاهر می‌شود.

برت رتنر و جی استرن تهیه‌کنندگان فیلم هستند و ست گوردون («چهار کریسمس») روی صندلی کارگردانی می‌نشیند. فیلمنامه «رؤسای مزخرف» را جاناتان گلدستین و جان فرانسیس دیلی بازنویسی کردند.

کوین اسپیسی به تازگی بازی در تریلر «کازینو جک» را به پایان رسانده است. بازیگر 51 ساله آمریکایی در 1996 برای فیلم «مظنونین همیشگی» برنده اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد و سال 2000 نیز برای «زیبایی آمریکایی» جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را برد.

«شیوع»، «هفت»، «محرمانه لس‌آنجلس»، «از قبل جبران کن»، «کی-پکس»، «سوپرمن بازمی‌گردد»، «21» و «روانکاو» از دیگر فیلم‌های اوست. اسپیسی همچنین سرپرست گروه تئاتر «اولدویک» در وست ‌اند (مرکز تئاتر لندن) است.

ورایتی / 27 ژوئن

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71619

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =