استاندار جدید آذربایجان غربی: پای شرکت‌های آلمانی برای سرمایه گذاری در استان باز خواهد شد

استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: پای شرکت‌های آلمانی برای سرمایه گذاری در استان باز خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، محمدمهدی شهریاری در آیین تودیع و معارفه استاندار جدید آذربایجان غربی گفت: این استان سرزمین مردان بزرگی چون باکری هاست و من با مشی اعتدال و پرهیز از افراط و تفریط و با استفاده از همه ظرفیت نیروهای سیاسی استان برای رشد و توسعه تلاش خواهم کرد.
وی افزود: در وهله اول باید سرمایه اجتماعی استان را با مشارکت و همکاری مردم بالا ببریم تا اعتماد عمومی ایجاد شده و ثبات اقتصادی ایجاد شود.
وی اضافه کرد: با ایجاد ثبات، رشد سرمایه گذاری در استان افزایش خواهد یافت و این اتفاق رفاه اجتماعی ایجاد خواهد کرد.
استاندار جدید آذربایجان غربی خاطر نشان کرد:  ۳ کشور از ۷ کشور هم مرز با ایران، با استان آذربایجان غربی همسایه هستند و استان‌های مختلف آرزوی هم مرزی با یک کشور را دارند و ما باید با همراهی و تدابیر لازم بتوانیم از این هم مرزی برای توسعه استفاده کنیم.
شهریاری گفت: تجربه خارجی به دلیل ۵ سال حضور در کشور آلمان که در زمان مسوولیتم در کنسولگری ایران در این کشور داشتم را برای بهبود شرایط استان به کار خواهم بست.
وی اضافه کرد: در طی مدت حضور در کنسولگری، از تجربیات و بانک اطلاعاتی شرکت های آلمانی حاضر برای سرمایه گذاری در ایران برای پیشرفت استان استفاده خواهیم کرد
استاندار جدید آذربایجان غربی تصریح کرد: با اتاق بازرگانی استان هماهنگ می‌کنیم تا از سایر کشورهای اروپایی نیز سرمایه‌گذاران جذب استان شوند و در این میان قطعاً از تجربیات جناب آقای سعادت بهره خواهیم گرفت هم چنانکه در این دوره حتماً از منابع انسانی استان نیز بهره می‌گیریم.
شهریاری گفت: دست یاری را با همه، برای همراهی در توسعه و پیشرفت می خواهم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =