برگزاری دوره آموزشی تخصصی مخاطرات حمل و نقل فرآورده های نفتی

دوره آموزشی تخصصی مخاطرات حمل و نقل فرآورده های نفتی (ویژه آتش نشان های استان) برگزار شد.

به گزارش خبر آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مهدی مهرور هدف از برگزاری این دوره آموزشی را توانمند سازی کارکنان در مدیریت شرایط اضطراری و آشنایی با روشهای اطفای حریق در حمل و نقل نقتی دانست .
وی افزود: با آسیب شناسی این حوادث تلاش می شود تا با هماهنگی دستگاه های اجرایی از بروز حوادث ناشی از این نوع مخاطرات حمل و نقلی جلوگیری شود.
مهرور خاطر نشان کرد: این دوره آموزشی همچنین با هدف کاهش حوادث احتمالی، طرح آموزشی مخاطرات حمل و نقل فرآورده های نفتی ویژه آتش نشانان در این استان به اجرا درآمد.
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه محورهای مواصلاتی استان از پرتردد ترین محورهای ارتباطی کشور به شمار می رود به گونه ای که 15 استان کشور از آن ها عبور می کنند از این رو تانکرهای حامل سوخت و فرآورده های نفتی براساس گزارش ها و تجربیات در بسیاری از مواقع سبب بروز حوداث سخت و جبران ناپذیری دراین محورها بوده اند.
مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز افزو.د: با آسیب شناسی این حوادث در گذشته امروز با اجرای طرح آموزشی دراین زمینه درصدد کاهش آسیب های ناشی از حوادث حمل و نقل فرآورده های نفتی هستیم.
وی اضافه کرد: بررسی امکانات دستگاه های امداد و نجات از جمله آتش نشانی و ضرورت تجهیز هرچه بیشتر برای امداد رسانی در صورت بروز حادثه از جمله مباحث مدنظر دراجرای این طرح آموزشی است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =