به گزارش ایرنا:

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ گفت:درسومین مرحله از برخورد با اراذل و اوباش تهران که روز دوشنبه برگزار شد ، 75 تن از آنان در مناطق مختلف پایتخت دستگیر شدند.

شامگاه دوشنبه سرهنگ "حسین قاسملویی" در حاشیه برنامه گرداندن 15 تن از اراذل و اوباش دستگیر شده در مناطق خوش ، میدان ابوذر ،سه راه قپان و نظام آباد تهران در گفت وگو با خبرنگاران افزود:این اراذل و اوباش بعداز شکایت مردم ،طی عملیات شناسایی تکمیلی پلیس و با اخذ مجوز از مراجع قضایی دستگیر شده اند.

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ،اتهامات این گروه از بزهکاران را ایجاد رعب و وحشت با استفاده از سلاح گرم و سرد، ایجاد مزاحمت برای نوامیس مردم، تخریب مغازه و خودرو، باجگیری و تهدید اعلام کرد.
سرهنگ قاسملویی تصریح کرد:علاوه بر کشف سلاح های سرد ازقبیل قمه، دشنه، انواع چاقوی سلاخی، پنجه بوکس، چماق و زنجیر، چهار قبضه سلاح کمری جنگی نیز به همراه مقادیری فشنگ از این اراذل و اوباش بدست آمده است.

وی اظهار داشت:مطالعات انجام شده و آمار موجود نشانگر موفقیت این گونه عملیات بوده است، بطوریکه 90 درصد از اراذل و اوباش دستگیر شده، از اینگونه ناهنجاری ها پرهیز کرده و از آزار و اذیت مردم دست بر داشته اند و ارتکاب جرایم در جامعه بشدت کاهش یافته است.

معاون عملیات پلیس امنیت تهران بزرگ هدف از گرداندن افراد بزهکار در محل ارتکاب جرم را افزایس امنیت اجتماعی و نمایش رسیدگی به شکایات مردم توسط پلیس و شکستن ابهت کاذب متهمان اعلام کرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71739

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
    0 0
    باتشکر از اقدامات نیروی انتظامی در خصوص ریشه کنی اراذل و اوباش و ایجاد رفاه و آرامش برای مردم انشاالله استمرار داشته باشد.روزی برسد با اراذل واوباش اقتصادی برخورد شود.
  • naser IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۶
    0 0
    سلام چطوری این ارازلو گرفتید والا الان وضع منطقه 17تهران معروف به فلاح خیلی خیلی خرابه!تو خیابون که راه میریم سر هرکوچه ی فلاح دست کم 6تا ارازل واستادن!از نظر من بدترین جای تهران همین میدان ابوذر(فلاح)درضمن خفت گیری ومواد فروشی وارازل بازی وبه خصوص دعوا که خداشاهده هرشب تو این محل دعوا وقمه کشی میشه ولات خیلی زیاده تو این منطقه.امار ادم کشی هم تو این محل رفته بالا اگه میشه اقدام کنید