سایت جهان نوشت :‌

الیاس نادران از اظهارات روز گذشته احمدی نژاد در مصاحبه مطبوعاتی اش ، استقبال کرد و گفت :‌ من از پیشنهاد رئیس جمهوراستقبال می کنم.اما این پیشنهاد نیازمند مقدماتی است که قانونا و منطقا ابتدا باید این مقدمات طی شود.

این نماینده مجلس افزود : فعلا از آقای رحیمی شکایت شده است و در همین رابطه هم کمیته سه نفره ای برای پی گیری این پرونده در قوه قضائیه ایجاد شده است.منطق حکم می کند که اول آقای احمدی نژاد اجازه دهند به اتهامات معاون اول دولت رسیدگی شود و البته اگر وی تبرئه شد آن وقت به شکایت رحیمی رسیدگی شود.

نادران اظهار کرد : تقاضای من این است که ایشان مثل بقیه شهروندان کشور که به دادگاه احضار می شوند و مثل نمایندگان مجلسی که به دادستانی کارکنان دولت می روند و به اتهامات خود پاسخ می دهند به دادگاه بروند و آقای رئیس جمهور اجازه دهند،به پرونده معاون اول ایشان همچون یک شهروند عادی در مسیر طبیعی رسیدگی شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 71786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آ.س IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۸۹/۰۴/۰۸
    0 0
    شمابه هرکس خواستین جلوی میلیونها بیننده تلویزیون تهمت زدین!من کاری به طرف مقابل ندارم اماشما که شعار عدالت میدین بدونین در اسلام حرمت آبروی مسلمان مثل حرمت خون اوست،وقتی میخوان یه جنایتکار را اعدام کنن قاضی بعد دفاع متهم حکم اعدام میده،بعد تجدید نظردیوان عالی بایدتاییدکنه و..شماچطور بدون رای قاضی به خودتون اجازه دادین به دیگران تهمت بزنین عدل آنست که امام علی(ع)با یک غیرمسلمان در دادگاه حاضر شدندوچون حضرت مدرک نداشتند قاضی به نفع غیرمسلمان رای داد!میترسین نظر بذارین؟!
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۳۸۹/۰۹/۲۹
    0 0
    اين كه معاون رئيس جمهور به دادگاه فراخوانده مي شود نشانه استقلال قوه قضائيه است .ولي مهم اين است كه ايا دادگاه مي تواند در محاكمه عادلانههم مستقل عمل كند؟ یا اینکه برای نمایش بوده و اینا...
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۰/۰۱
    0 0
    برسي این پرونده راهي است جهت محاكمه سران فتنه و مفسدان اقتصادي دولتهاي قبلي حالا اگر ايشان تبرئه شوند كه خداراشكر از اينكه رئيس جمهور ما سربلند تر خواهد بود و دستگاه قضاي مي تواند سران فتنه را نيز محاكمه كند ...