کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، آرای خود را درباره مسابقات لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول فوتبال اعلام کرد.

به گزارش فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی این فدراسیون، درباره مسابقات فوتبال لیگ برتر، جام حذفی و لیگ دسته اول آرای خود را به شرح زیر اعلام کرد:

فولاد خوزستان- سایپا تهران/ هفته دهم لیگ برتر ۲۷ مهر

در این دیدار محمد دایی مربی تیم سایپا به دلیل اعتراض مکرر به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد، به استناد بند ۲ ماده ۶۳ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

استقلال تهران - نساجی مازندران/ مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی - ۲۸ مهر

مهدی پاشازاده سرمربی تیم نساجی مازندران به علت رفتار غیر مسئولانه که منجر به توقف بازی شد به استناد بند ۴ ماده ۶۶ به یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکم شد. ضمنا تیم نساجی مازندران به دلیل تخلف تماشاگران که منطبق با بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۸۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس رفسنجان - راه آهن تهران / لیگ دسته اول فوتبال - ۱۸ مهر

جعفر ابراهیمی مربی تیم راه آهن تهران که به دلیل اعتراض مکرر و نامعقول به تصمیم داور که منجر به اخراج وی شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

نفت مسجد سلیمان - ملوان انزلی / لیگ دسته اول فوتبال - ۱۸ مهر

تیم نفت مسجد سلیمان به علت تخلف تماشاگران ، فحاشی به داور و ورود یک تماشاگر به داخل زمین مسابقه که منطبق با ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی است به پرداخت مبلغ ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

مس کرمان - اکسین البرز / لیگ دسته اول فوتبال - ۱۸ مهر

علیرضا فلاح متصدی تدارکات تیم اکسین البرز که به دلیل رفتار زننده و غیر ورزشی از زمین مسابقه اخراج شد به علت عدم رعایت مفاد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به توبیخ کتبی محکوم شد.

صبای قم - شهرداری ماهشهر / لیگ دسته اول فوتبال - ۱۸ مهر

حمید عبداللهی مربی تیم صبای قم به دلیل اعتراضات مکرر که منجر به اخراج وی شد به استناد بند ۵ ماده ۶۶ آیین نامه انضباطی به تذکر کتبی محکوم شد.

آرای صادره قطعی است.
43 43

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 720557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =