احمد قلعه بانی در بازدید از نفت شهر و عملکرد متخصصین نفتی در این منطقه، از اینکه این متخصصین بدون توجه به جوسازی های پیرامونی به کار خود چسبیده اند قدردانی کرد.

مدیرعامل شرکت ملی نفت با اشاره به حجم فعالیت های انجام شده در این مدت محدود خاطرنشان کرد : با توجه به حجم وسیع کارهای انجام شده در این مدت ، این نشان از تعهد و تخصص کارکنان صنعت نفت دارد که همه تلاش خود را داشته اند که بی توجه به جوسازی های پیرامونی کار خود را به نحو احسن به انجام رسانند. با توجه به اینکه حوادث صنعتی انکار ناپذیر است و همه تلاش کارکنان این صنعت در جلوگیری از این حوادث می باشد با این همه در صورت وقوع این حوادث ، دانش و تخصص ما می تواند بر این حوادث فائق آید .

وی افزود : برای ما سلامت پرسنل در اولویت کار قرار دارد ، چون بر این باور هستیم که نیروی انسانی سرمایه اصلی هر سازمان است و ما با داشتن نیروهای مجرب می توانیم که این حادثه را مهار کرده و به عنوان یک تجربه ذیقیمت در صنعت نفت آنرا به ثبت برسانیم.

بر اساس این گزارش چاه شماره 24 نفت شهر در حین عملیات حفاری دکل 118 NDC  در عمق 555 متری با نشت و خروج گاز و نفت در اطراف چاه دچار حریق شد که هم اکنون مهار آتش ان در حال انجام است و با حفاری دو حلقه چاه انحرافی مهار نهایی صورت می گیرد که این دو چاه به عنوان چاه تولیدی در اختیار منطقه عملیاتی نفت شهر قرار می گیرد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 72087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =