«خبرجنوب» نوشت: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی فارس از درآمدزایی 9111 میلیارد ریالی این استان برای کشور خبر داد.

بابك دايي اظهارداشت: در شش ماهه اول امسال 9 هزار و 111 ميليارد ريال درآمد عمومي استان جذب و به خزانه كشور واريز شد.
وي با اشاره به اينكه اين ميزان درآمدزايي نسبت به مدت مشابه سال قبل افزايش 6 درصدي دارد، ادامه داد: از درآمد وصولي در شش ماهه امسال 8347 ميليارد ريال درآمد مالياتي است كه نسبت به مدت مشابه پارسال از رشد 9درصدي برخوردار است.
دايي با بيان اين كه درآمدهاي مالياتي، 92 درصد درآمدهاي عمومي استان را تشكيل ميدهد افزود: از درآمد مالياتي مذكور 2 هزار و 756 ميليارد ريال آن درآمد ماليات بر ارزش افزوده است.
وي با بيان اين كه درآمد حاصل از خدمات و فروش كالا سهم 540 ميليارد ريالي و درآمد حاصل از خسارات و جرائم رانندگي سهم 158ميليارد ريالي در درآمدهاي شش ماهه اول امسال دارد، ادامه داد: درآمد حاصل از جرایم رانندگي در شش ماهه اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل روند كاهشي داشته است.
دايي گفت: همچنين درآمدهاي متفرقه در شش ماهه اول امسال رقمي معادل 22 ميليارد ريال بوده است.
مديركل امور اقتصادي و دارايي فارس يادآور شد: فارس تا پايان امسال بايد درآمدزايي 22 هزار و 714 ميليارد ريالی از منابع مذكور داشته باشد كه از اين رقم 19 هزار و 600 ميليارد ريال آن درآمد مالياتي است.
وي گفت: گرچه در نيمه اول امسال سهم شش ماهه از درآمد مصوب فارس در سال 96 محقق نشد اما پيش بيني مي شود وصول درآمدها در شش ماهه دوم سال سرعت بيشتري به خود بگيرد.دايي يادآور شد: كل درآمد وصول شده در فارس به حساب خزانه كشور واريز مي شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 721010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =